۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

کمبود زمین برای فضای آموزشی، مهمترین مشکل آموزش و پروش سامان است

ژوئن 21, 2018 در 16:30 توسط

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان گفت: شهرستان سامان این آمادگی را دارد که از نیمه شهریورماه، زنگ شروع مدارس را به صدا در آورد و در این مورد برنامه‌ریزی‌های جامعی صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌بـرتـر، محمد دهقانی پیش از ظهر امروز در سومین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان سامان با بیان اینکه شورای آموزش و پرورش در چهار ساله اخیر به صورت منظم و مرتب و بدون هیچگونه وقفه‌ای برگزار شده است و مشکلات فضای آموزشی بیشترین دغدغه در تصمیمات این شورا بوده است، افزود: مهمترین مشکل در حال حاضر کمبود زمین برای فضای آموزشی است.

محمد دهقانی اظهار داشت: دعوت از پیشکسوتان برای حل برخی از مشکلات شورای آموزش و پرورش در دستور کار قرار گرفته است.

وی در مورد پوشاک مدارس بیان خاطرنشان کرد: در سال‌جاری تلاش می‌شود در خصوص تهیه کتب و پوشاک، با مساعدت خیرین به دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت خدماتی ارائه شود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان تصریح کرد: پروژه مهر نگاه پروژه‌ای به آغاز سال تحصیلی می‌باشد که در چند ساله اخیر، این شهرستان موفق به اخذ رتبه برتر در سطح استان چهارمحال و بختیاری شده است.

دهقانی افزود: شهرستان سامان این آمادگی را دارد که از نیمه شهریورماه، زنگ شروع مدارس را به صدا در آورد و در این مورد برنامه‌ریزی‌های جامعی صورت گرفته است.

وی پیرامون اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان سال جاری نیز گفت: از طرف معاونت پرورشی و تربیت بدنی این اداره، در رشته‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی برنامه ریزی‌های مطلوبی صورت گرفته است که در نهایت موفق به جذب 170 دانش آموز دختر و پسر در پایگاه اوقات فراغت کانون میثاق سامان شدیم.

رئیس آموزش و پرورش بیان داشت: در این راستا به دلیل آنکه بقیه ارگان‌ها نیز در بحث اوقات فراغت برنامه هایی را انجام داده اند، دانش آموزان دیگر نیز در بین ارگان‌های مختلف توزیع و جذب شده‌اند.

گفتنی است در پایان این جلسه یکی از اعضای شورا جهت همکاری و مشارکت در بسیاری از برنامه‌های اجرایی در آموزش و پرورش این شهرستان مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.

انتهای پیام/80476/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *