۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان سامان برگزار شد

ژوئن 8, 2018 در 14:59 توسط

مردم ولایتمدار و متدین شهرستان سامان در راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شعارهای ضدصهیونیستی سردادند و آزادی قدس شریف را خواستار شدند.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌بـرتـر، راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان سامان از مقابل حسینیه صاحب الزّمان (عج) به سمت مسجد جامع این شهر برگزار شد.

جمعه آخر ماه مبارک رمضان هر سال به نام روز قدس شناخته شده است و مردم سراسر کشور در این روز به صورت خودجوش در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خیابان‌ها می‌آیند و خشم خود را در برابر جنایات استکبار فریاد می‌زنند.مردم شهرستان سامان و سایر شهرهای استان چهارمحال و بختیاری و نیز همزمان با سراسر کشور از دقایقی قبل به سمت مسیرهای مشخص شده آمدند و با شعارهایی مانند “مرگ بر امریکا”، “مرگ بر اسرائیل”، “آزادی فلسطین مرهون اتحاد است”، “روز جهانی قدس روز نوید قدرت است” و … اعتراض خود را به ظلم صهیونیست‌ها ابراز کردند.

مردم چهارمحال و بختیاری درحالی با زبان روزه به خیابان آمدند که دمای هوا در برخی از شهرهای این استان از مرز 30 درجه عبور کرده است.لازم به ذکر است با توجه به اینکه مردم این استان شب گذشته را به احیا و راز و نیاز با پروردگار صبح کردند و بیدار بودند ولی استقبال مردم از راهپیمایی امروز قابل توجه بود.

انتهای پیام/80476/

جهت مشاهده تصاویر بیشتر از این مراسم در پیام‌‌رسان (تلگرام) سامانِ‌بـرتـر، اینجــا را کلیک کنید.

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *