۰

کل اخبار / مذهبی

آغاز فعالیت هیات رزمندگان اسلام و کانون بسیج پیشکسوتان در شهرستان سامان

می 27, 2018 در 23:16 توسط

در آیینی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی شامگاه یکشنبه، رییس هیات رزمندگان اسلام و رئیس کانون بسیج پیشکسوتان شهرستان سامان معرفی و فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌بـرتـر، حمیدرضا توسلی شامگاه یکشنبه در آئین افتتاح هیات رزمندگان اسلام و کانون بسیج پیشکسوتان شهرستان سامان که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با بیان اینکه در سراسر کشور ایران اسلامی بیش از 900 پایگاه هیات رزمندگان اسلام فعالیت می‌کنند، افزود: این فعالیت‌ها در 3 بخش هئیت مرکزی، معاونت‌های پیروان عترت خواهران و نوجوانان عاشورایی می‌باشند که رسالت بزرگ آنها در سراسر کشور ترویج فرهنگ عاشورایی است.

رئیس هیات اجرایی هئیت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: به همین منظور فعالیت هیات رزمندگان اسلام در شهرستان سامان از امروز آغاز می‌شود که انتظار می‌رود مردم نیز در این راستا، این هیات را همراهی کنند.

وی با عنوان اینکه هیات رزمندگان اسلام برای کشور منشاء خیر و برکت فراوانی است، تصریح کرد: امید است این هیات بتواند جلوه والایی را با همکاری و همیاری تمام هیات‌های مذهبی ایفا کند.

توسلی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام، تمام قامت در مقابله با اسلام در میدان هستند و ما در این راستا در هیات رزمندگان اسلام برنامه بصیرت افزایی، با دعوت از مبلغین بصیر، مداحان بصیر و اینکه نوجوانان و جوانان را در تمامی رشته ها برای انان برنامه ریزی کنیم.

رئیس هیات اجرایی هئیت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: هیات رزمندگان اسلام به دنبال آن است که فرهنگ عاشورایی، فرهنگ انقلاب اسلامی، گفتمان امام(ره) و شهداء را بتواند در این پایگاه های عظیم فرهنگی ترویج دهد.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌بـرتـر، همزمان با افتتاح هیات رزمندگان اسلام در شهرستان سامان، افتتاح کانون بسیج پیشکسوتان شهرستان سامان نیز برگزار شد، که «اسدالله جوادیفر» به عنوان این سمت از طرف فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان منصوب شد.

انتهای پیام/80476/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *