۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

اولویت انتخاب پوشاک مدارس شهرستان سامان، بر تولیدات داخلی است

می 20, 2018 در 16:45 توسط

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان گفت: تمرکز و اولویت انتخاب پوشاک مدارس این شهرستان در سال تحصیلی جدید، بر روی محصولات و تولیدات داخلی است.

به گزارش خبرنگار سامان‌بـرتـر، محمد دهقانی پیش از ظهر امروز در نشست کمیته پوشاک مدارس شهرستان سامان با اشاره به نامگذاری سال 1397، سال حمایت از کالای ایرانی، افزود: تمرکز و اولویت انتخاب پوشاک مدارس، امسال در مدارس شهرستان سامان بر روی محصولات و تولیدات داخلی، پوشاک و فرم تولید داخلی صورت خواهد گرفت.

وی حمایت از تولیدی‌های پوشاک داخلی را ملزم به شرط کیفیت مناسب و رضایت خانواده‌ها در راس انتخاب فرم مدارس در سال تحصیلی جدید عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به آمار افسردگی نسبتاً بالا در مدارس و بخصوص در استان چهارمحال و بختیاری، باید در انتخاب رنگ‌بندی و مدل فرم مدارس با توجه به رعایت شئونات اسلامی سعی شود تا فرم‌هایی در مقاطع مختلف تحصیلی انتخاب می‌شوند، با جنس و سن دانش آموزان سازگاری لازم را داشته باشد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان حضور والدین و کارشناسان مشاوره و روان‌شناسی را در این نشست، نقطه عطفی در سال جدید برشمرد و تصریح کرد: امید است در سال تحصیلی جدید با انتخابی صحیح و مناسب، قدمی جهت بالا بردن روحیه و شادابی دانش آموزان برداشته که این امر، خود یکی از اهداف مهم آموزش و پرورش است که با رویکرد اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز هم‌خوانی دارد.

به گزارش سامان‌بـرتـر، نشست کمیته پوشاک مدارس شهرستان سامان پیش از ظهر امروز با حضور 100 نفر از تولیدکنندگان پوشاک در سالن احتماعات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/80476/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *