۰

طبیعت و گردشگری / کل اخبار

گردشگری، یکی از مهمترین اولویت‌های کاری شهرستان سامان است

می 20, 2018 در 16:34 توسط

فرماندار شهرستان سامان گفت: گردشگری یکی از مهمترین اولویت‌های این شهرستان به شمار می‌رود که می‌بایست توجه ویژه ای نسبت آن داشت.

به گزارش خبرنگار سامان‌بـرتـر، کمال اکبریان پیش از ظهر امروز در نشست پیگیری و رفع موانع گردشگری شهرستان سامان با بیان اینکه گردشگری یکی از مهمترین اولویت‌های کاری این شهرستان به شمار می‌رود، افزود: بر اساس دستور ریاست جمهوری در سال 1393 بر حسب فرصت‌های شغلی، این مهم یکی از ضروریات پیش رو در ایجاد زمینه گردشگری می‌باشد.

وی اظهار داشت: با بررسی‌های انجام گرفته از موانعی که در رابطه با مباحث گردشگری در شهرستان سامان به خصوص برای جذب سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری شکل گرفته است، می‌بایست در این راستا برنامه‌ریزی‌های جامع و مطلوبی صورت گیرد و با در نظر گرفتن قوانین و مقررات مربوطه، آنها را مورد ارزیابی قرار دهیم و راهکارهایی در جهت رفع و توسعه گردشگری آن‌ها ایجاد نمائیم.

فرماندار شهرستان سامان خاطرنشان کرد: در خصوص رفع مشکلات گردشگری در این شهرستان، درصدد هستیم نشستی پیرامون این موضوع با استاندار چهارمحال و بختیاری و یا معاون وی، مختص شهرستان سامان برگزار نمائیم تا بتوانیم به راه حل مناسبی دست یابیم.

انتهای پیام/80476/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *