۰

خبر استانی / کل اخبار

خارج شدن آمریکا از برجام قابل پیش‌بینی بود

می 10, 2018 در 09:38 توسط

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری خارج شدن آمریکا از برجام را سال‌ها قبل پیش‌بینی کردند، گفت: انتخاب شعار امسال با عنوان حمایت از تولید ملی نشانگر آینده‌نگری مقام معظم رهبری است.

به گزارش سامانِ‌بـرتـر و به نقل از فارس، اقبال عباسی شامگاه چهارشنبه در شورای امربه معروف و نهی‌ از منکر چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری خارج شدن آمریکا از برجام را سال‌ها قبل پیش‌بینی کردند، اظهار کرد: انتخاب شعار امسال با عنوان حمایت از تولید ملی نشانگر آینده‌نگری مقام معظم رهبری است.

وی افزود: در همین راستا دولت نیز مصوبه تثبیت ارز واردات، صادرات و دانشجویان را تصویب و ارز مورد نیاز برای این مصارف را تهیه کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: کشورهای اروپایی تنها به دنبال منافع مالی هستند ولی آمریکا علاوه بر منافع مادی، خواهان منافع سیاسی خود است.

عباسی ادامه داد: مصوب شده است که در طی سه سال 140 هزار خودروی سنگین مانند اتوبوس، مینی‌بوس و کامیونت از کاروان حمل و نقل کشور خارج شوند، در این موضوع منافع بسیاری از کشورهای اروپایی دخیل است.

وی گفت: تصمیم شب گذشته ترامپ مبنی بر خارج شدن از برجام منجر به تقویت انسجام کشور ایران شد؛ آمریکا 40 سال به دنبال جلوگیری از نفوذ ایران در کشورهای منطقه است.

انتهای پیام/80476/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *