۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

فرماندار شهرستان سامان: عملکرد جامعه فرهنگیان در 4 دهه گذشته ستودنی است

می 8, 2018 در 19:10 توسط

فرماندار شهرستان سامان گفت: عملکرد جامعه فرهنگیان در 4 دهه گذشته ستودنی و قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، کمال اکبریان پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از بازنشسته‌های فرهنگی شهرستان سامان، اظهار داشت: فرهنگیان و بازنشستگان عرصه تعلیم و تربیت، دریایی از تجربیات ارزشمند و گرانبها بوده که باید از این ظرفیت بزرگ در راستای توسعه هر چه بیشتر استان و کشور استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه هیچ توسعه ای بدون آموزش و توانمند سازی اتفاق نخواهد افتاد، افزود: شما فرهنگیان سالهاست وظیفه تعلیم و تربیت فرزندان این استان و مرز و بوم را به عهده دارید و ما همواره به شاگردی شما افتخار خواهیم کرد.

فرماندار شهرستان سامان بیان داشت: بخش عمده‌ای از دستاوردها و پیشرفت های صورت گرفته امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی را مدیون معلمان و جامعه فرهنگی هستیم که نسل هایی را تربیت کردند که در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، دوران توسعه و سازندگی تا به امروز مدیریت کرده اند.

اکبریان تصریح کرد: در دولت دوازدهم تلاش‌های خوبی جهت رفع مشکلات فرهنگیان صورت گرفته و امید است با محور قرار دادن معیشت فرهنگیان، دغدغه های این قشر زحمتکش و نقش آفرین جامعه را به حداقل رسانده شود.

به گزارش سامانِ بـرتـر، در این همایش از 460 بازنشسته فرهنگی در مجتمع کوثر شهرستان سامان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/80476/

جهت مشاهده تصاویر بیشتر از این مراسم در پیام‌‌رسان (ایتا) سامانِ‌بـرتـر، اینجــا را کلیک کنید.

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *