۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

460 بازنشسته فرهنگی در شهرستان سامان تجلیل شدند

می 8, 2018 در 17:25 توسط

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان از تجلیل و قدردانی 460 بازنشسته فرهنگی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، محمد دهقانی پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از بازنشسته‌های فرهنگی شهرستان سامان، با بیان اینکه راه پرافتخار بازنشستگان و شهدای فرهنگی رهروان زیادی دارد، گفت: بازنشستگان و شهدای فرهنگی گنجینه های ارزشمند جامعه هستند.

وی اظهار داشت: معلمان سال های با ارزش عمر خود را صرف تربیت آینده سازان کشور می کنند از این رو تجربه ارزشمند پیشکسوتان فرهنگی روشنگر معلمان جدید است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان با تقدیر از جامعه فرهنگی شاغل و بازنشسته که با وجود مشکلات و کاستی ها، کار‌های بزرگی انجام می دهند، گفت: نتایج خوب آموزش و پرورش در سطوح مختلف از جمله المپیادها و کنکور بیانگر نتیجه تلاش همکاران فرهنگی است.

دهقانی بیان داشت: احترام به معلم، حرمت گذاشتن به علم، ارزش‌ها و دانایی است و این احترام در تربیت و موفقیت فرزندان ما تاثیر بسزایی دارد.

وی اشراف اطلاعاتی را مهم ترین شرط غلبه بر مشکلات عنوان کرد و گفت: بازنشستگان فرهنگی به عنوان سفیران آگاهی در حوزه آموزش و پرورش بوده و می توانند با ارائه راهکارهای مناسب به تعالی آموزش و پرورش کمک کنند.

به گزارش سامانِ بـرتـر، در این همایش از 460 بازنشسته فرهنگی در مجتمع کوثر شهرستان سامان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/80476/

جهت مشاهده تصاویر بیشتر از این مراسم در پیام‌‌رسان (ایتا) سامانِ‌بـرتـر، اینجــا را کلیک کنید.

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *