۰

کل اخبار

شهرستان سامان در نیمه شعبان غرق شور و شادی شد

می 2, 2018 در 13:10 توسط

همزمان با طلیعه نورانی زادروز پرمهر حضرت قائم (عج) جشن های نیمه شعبان روز چهارشنبه در شهرستان سامان به صورت رسمی برگزار و این شهرستان غرق در شور و شادی شد.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌بـرتـر جشن های خودجوش و مردمی نیمه شعبان در شهرستان سامان نیز از عصر سه شنبه با توزیع گسترده شیرینی و شربت و برپایی آیین های مولودی خوانی اجرا شد.
در سالروز میلاد امام زمان مهدی موعود(عج) جشنها و آیین های ویژه نیمه شعبان در شهر و روستاهای بخش مرکزی و زاینده رود به صورت گسترده پیگیری شد به گونه ای که تردد در برخی معابر در این شهرستان با دلیل برگزاری جشن ها برای دقایقی با کندی صورت گرفت.
مردم این شهرستان با حضور در تکایا، مساجد و حسینیه ها و چراغانی کردن و آذین بندی بازار و خانه ها در آیین های جشن میلاد امام زمان (عج) حضور چشمگیر دارند.
در این جشن ها مداحان اهل بیت (ع) در گرامیداشت نیمه شعبان مداحی و شادمانه سرایی کردند.
در زادروز میلاد با برکت حضرت مهدی (عج) بازار گل فروشان در شهرستان سامان بسیار گرم و با استقبال گسترده مردم روبرو شد و شماری از جوانان شهرستان سامان دراین روز پیوند زناشویی خود را جشن گرفتند.
بر اساس این گزارش، آیین احیای شب نیمه شعبان در برخی از مساجد چهارمحال و بختیاری نیز با حضور منتظران حضرت امام زمان سه شنبه شب برگزار شد.

انتهای پیام/80476/

جهت مشاهده تصاویر بیشتر از این مراسم در کانال تلگرامی سامانِ‌بـرتـر، اینجــا را کلیک کنید.

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *