۰

کل اخبار

ثبت نام 775 مورد طرح اشتغال در شهرستان سامان

آوریل 18, 2018 در 14:05 توسط

فرماندار شهرستان سامان از نام نویسی و ثبت 775 مورد طرح در حوزه های مختلف ایجاد اشتغال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سامانِ‌بـرتـر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری سامان، کمال اکبریان روز سه‌شنبه در نشست کارگروه ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری سامان افزود: تعهد شهرستان سامان برای ایجاد اشتغال در سال 1396، یک هزار و 148 مورد بوده است که تاکنون مشخصات 775 مورد از آن توسط دستگاه‌های اجرایی این شهرستان وارد سامانه شده است.

وی اظهار داشت: سهم شهرستان سامان از تسهیلات اشتغال فراگیر 140 میلیارد ریال است که تا کنون حدود 75 میلیارد ریال آن از این میزان توسط متقاضیان اخذ شده است.

فرماندار شهرستان سامان خاطرنشان کرد: در مجموع اشتغال روستایی و مشاغل خانگی از 90 میلیارد ریال اعتبار، 50 درصد جذب و مابقی پس از مطرح شدن طرح‌ها در کمیته فنی استان به بانک‌های عامل معرفی می‌شود.

اکبریان با عنوان اینکه برای جذب این تسهیلات تا آخر خردادماه زمان باقی است تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی تمام شرایط این تسهیلات را به متقاضیان توضیح و برای جذب کامل این اعتبارات در فرصت باقی مانده تلاش کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان سامان ادامه داد:: 160 میلیارد ریال نیز در حوزه صنعت و از محل طرح رونق تولید برای ایجاد اشتغال و پروانه بهره برداری در نظر گرفته شده است که تاکنون بیش از 90 میلیارد ریال آن اخذ شده است.

بر اساس این گزارش، در این جلسه مشکلاتِ طرح گردشگری ساختِ یک هتل در یکی از روستاهای بخش مرکزی با پیشرفت فیزیکی 60 درصد و ایجاد اشتغال برای 15 نفر مطرح و برای حل آن تصمیماتی اتخاذ شد.

انتهای پیام/80476/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *