۰

کل اخبار / ورزشی

پرداخت یک میلیارد و 960 میلیون ریال به حوزه ساماندهی امور جوانان شهرستان سامان

آوریل 16, 2018 در 14:27 توسط

فرماندار شهرستان سامان از پرداخت یک میلیارد و 960 میلیون ریال تسهیلات در قالب 8 طرح در حوزه ساماندهی امور جوانان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌بـرتـر، کمال اکبریان پیش از ظهر امروز در اولین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سامان در سال‌جاری با اعلام این خبر اظهار داشت: این نوع تسهیلات از صندوق کارآفرینی امید به متقاضیان پرداخت شده است.

وی بیان داشت: فرهنگ سازی در زمینه ازدواج آسان، توسعه فضاهای ورزشی و ایجاد فرصت‌های اشتغال باید از مهمترین اهداف این ستاد باشد.

فرماندار شهرستان سامان به کمبود منابع آبی و تبدیل تهدید به فرصت اشاره کرد و افزود: در زمینه ایجاد اشتغال باید از ظرفیت باغات و گردشگری این شهرستان به طور هدفمند استفاده کرد.

در ادامه این نشست، مدیرکل ورزش و امور جوانان استان چهارمحال و بختیاری نیز خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌ها برای جوانان از جمله ساخت خانه‌جوان و توسعه سازمان‌های مردم نهاد در این استان یکی از ضروریات به شمار می‌رود.

حمید کریمی از تامین اعتبار و احداث 7 خانه ورزش در روستاهای شهرستان سامان خبر داد و افزود: این اقدام ظرف 2 ماه آینده انجام خواهد گرفت.

به گزارش سامانِ‌بـرتـر، نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سامان، در راستای برگزاری برنامه‌های هفته جوان (8  تا 14 اردیبهشت) توسط اعضای ستاد بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/80476/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *