۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

استقرار نیروی انتظامی در 12 نقطه شهرستان سامان در روز طبیعت

مارس 30, 2018 در 17:18 توسط

فرماندار شهرستان سامان از استقرار نیروهای انتظامی و پلیس راه به منظور حفظ امنیت در 12 نقطه این شهرستان در روز 13 فروردین‌ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌بـرتـر، کمال اکبریان پیش از ظهر امروز در نشست ستاد هماهنگی برنامه‌های روز طبیعت در شهرستان سامان با بیان اینکه در روز طبیعت، نیروهای انتظامی و پلیس راه برای حفظ امنیت در 12 نقطه این شهرستان مستقر خواهند شد، افزود: تجربیات سال گذشته نشان از حضور حجم بالای مسافران در این روز را دارد که در 3 نقطه از شهرستان سامان فوریت‌های پزشکی‌‌‌ نیز مستقر خواهند شد.

وی ادامه داد: علاوه بر 3 محل که آتش‌نشانی در آنجا فعال هست، یک دستگاه خودرو آتش‌نشانی نیز در این روز از مرکز استان در پل تاریخی زمان‌خان مستقر خواهد شد.

فرماندار سامان، یک طرفه شدن برخی از مسیرها در بعدازظهر روز 13 فروردین‌ماه را یادآور شد و تصریح کرد: این مورد در دستور کار قرار دارد که با نصب بنر به مردم و مسافران در سطح شهر اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

اکبریان با اشاره به موضوع آسیب‌های سال‌های گذشته همچون سقوط کودکان از ارتفاع و درختان، به والدین توصیه کرد به منظور جلوگیری از این نوع صدمات، بیش از پیش مراقب فرزندان خود باشند.

انتهای پیام/80476/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *