۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

طرح کتابخانه‌گردی در شهرستان سامان برگزار می‌شود

مارس 5, 2018 در 23:22 توسط

رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان سامان از اجرای طرح کتابخانه‌گردی همزمان با سراسر استان چهارمحال و بختیاری، در شهرستان سامان خبر داد.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌بـرتـر، شهلا آقابابایی امروز در پنجمین نشست ستاد کتابخانه های عمومی شهرستان سامان با اشاره به برنامه ریزی طرح سراسری کتاب‌گردی در استان چهارمحال و بختیاری افزود: این طرح همزمان با سالگرد تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی در روز 17 اسفندماه،  کتابخانه عمومی عمان سامانی در”طرح کتابخانه گردی” میزبان مردم و مسئولین شهرستان سامان می باشد.

وی اظهار داشت: این طرح به منظور تبیین خدمات کتابخانه های عمومی و آشنایی هرچه بیشتر مردم با این خدمات از ساعت 8 صبح میزبان عموم مردم اعم از ائمه جمعه و جماعات، هنرمندان، ورزشکاران، اصحاب رسانه، فرهیختگان، کودکان و نوجوانان، مسئولین و مدیران اجرائی می باشد.

رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان سامان به عضویت رایگان کلیه مراجعه کنندگان به کتابخانه های منتخب در روز 17 اسفند اشاره کرد و افزود: علاوه بر اهدا کارت عضویت رایگان به مراجعین، کلیه اعضا کتابخانه های عمومی که دارای جریمه دیرکرد کتاب هستند از این تاریخ تا پایان سال جاری با مراجعه به کتابخانه های عمومی و باز گرداندن کتاب تأخیری از بخشودگی جریمه برخوردار خواهند شد..

آقابابایی افزود: کتابخانه عمومی عمان سامانی در”طرح کتابخانه گردی” با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی با کمک دستگاه های مختلف از جمله ورزش و جوانان، بسیج و منابع طبیعی و کانون پرورش فکری میزبان مردم و مسئولین شهرستان سامان می باشد.

وی ابراز امیدواری کرد که با شرکت در این طرح ملی ضمن آشنایی با خدمات کتابخانه های عمومی از برنامه های متنوع کتابخانه ها در این روز بهرمند شوند.

انتهای پیام/80476/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *