۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

سالن‌های ورزشی مدارس سامان مجهز به تجهیزات می‌شوند

مارس 1, 2018 در 15:41 توسط

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان گفت: سالن‌های ورزشی مدارس سامان مجهز به تجهیزات می‌شوند.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌بـرتـر، محمد دهقانی امروز در یازدهمین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان سامان اظهار کرد: برای رسیدن به حیات طیبه باید در تزکیه دانش آموزان این مرز وبوم کوشا‌تر باشیم و با رویکرد به سند تحول بنیادین تمام سعی خود را جهت ارتقاء، رشد و تعالی فرزندان عزیز ایران اسلامی انجام دهیم.

وی به توصیف فضاهای آموزشی این شهرستان پرداخت و گفت: مشکل فضاهای آموزشی با کمک خیرین نیک اندیش قابل حل می باشد که جهت رسیدن به اهداف بلند سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که از موارد ابلاغی مقام معظم رهبری می باشد تنها راه توسعه و پیشرفت و استقلال کشور و حفظ هویت فرهنگی ایرانیان از طریق علم آموزی است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان مدرسه را به عنوان یکی از بزرگترین نهاد و دستگاه اجرایی کشور دانست که نقش مهم را در این راستا ایفا می کند.

دهقانی بیان داشت: با توجه به جلسه ای که در استانداری برگزارشد مقرر شد مشکل کتابخانه این شهرستان با جابجایی مکان کتابخانه مرتفع گردد.

وی در ارتباط با فقدان تجهیزات دو سالن ورزشی جدید خاطرنشان کرد: مدیر نوسازی مدارس استان قول مساعد داده اند که در این مورد مساعدت نموده و تجهیزات این دو سالن جدید را فراهم نمایند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان در ارتباط با اسکان مسافرین نوروزی اظهار داشت: ستاد اسکان فرهنگیان شهر سامان مساعدت و یاری نیروی انتظامی شهرستان را می‌طلبد تا برای برقراری امنیت مسافران برنامه ریزی مناسبی اتخاذ نمایند.

دهقانی در ارتباط با هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم از مسئولین شهرستان سامان خواست جلسه ای با محوریت این موضوع در جلسات شورای اداری برگزار نمایند تا مطالبات فرهنگیان این شهرستان را مورد توجه قرار داده و از بازنشستگان دستگاه آموزش و پرورش در هفته معلم قدردانی و تجلیل بعمل آید.

وی در رابطه با پیرامون تشکیل مجمع خیرین شهرستان سامان اظهار داشت: با تشکیل هیات امنای این مجمع، باید مکانی مناسب برای نشست جلسات این مجمع در نظر گرفته شود که انتخاب محل آن بر عهده شورای آموزش و پرورش گذاشته شده است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان در ادامه به  دوره‌ای کردن مدارس ابتدایی این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: این کار باعث کیفیت بخشی و تخصصی شدن مدارس ابتدایی خواهد شد.

دهقانی افزود: با توجه به فرا رسیدن ایام عید نوروز باستانی، تعدادی از دانش آموزان این شهرستان نیاز به کمک مالی دارند و انتظار ما این است که همه دستگاه ها و نهادها برای رفع مشکل این دسته از دانش آموزان قدمی برداشته و در این امر خداپسندانه حضور خود را نمایان سازند.

وی به هوشمند سازی مدارس پرداخت و از ساخت یک مدرسه خیری در آینده نزدیک در این شهرستان ابراز امیدواری کرد.

انتهای پیام/80476/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *