۰

اجتماعی و فرهنگی / اقتصادی - عمرانی / کل اخبار

دیوار چینی در کنار مقبره دهقان سامانی بدون برنامه بوده است

فوریه 28, 2018 در 20:25 توسط

شهردار سامان گفت: دیوار چینی در کنار مقبره دهقان سامانی بدون برنامه بوده است.

به گزارش  سامانِ‌بـرتـر و به نقل از سامان ما ، اسماعیل صفاری سامانی با بیان اینکه دیوار چینی در کنار مقبره دهقان سامانی بدون برنامه بوده است، اظهار داشت: اجرای این طرح، هیچ گونه طراحی اصولی را نداشته و در این خصوص ناراحتی مردم این شهر و گردشگران به جاست.

وی با بیان اینکه باید برای این طرح مشاور و طراح در نظر بگیریم و اصلاحی در آن ایجاد کنیم، افزود: اجرای این طرح برای شهر هزینه‌های زیادی را در پی داشته است که بازنگری در این طرح صورت خواهد گرفت، اما در سال‌جاری هیچ گونه طرحی برای این پروژه انجام نخواهد شد.

شهردار سامان با اشاره بر اینکه در شهر باید فضاسازی و اجرای پروژه‌ها بر اساس برنامه، نقشه و طرح ارائه شود، تصریح کرد: ساماندهی و طراحی مناسب مبلمان و فضاسازی شهری یکی از اولویت‌های کاری بنده در شهر گردشگرپذیر استان چهارمحال و بختیاری است.

بر اساس این گزارش، احادیث و روایات مختلفی وجود دارد که خداوند فرموده است در روز قیامت اگر از حق خودم بگذرم اما از حق‌الناس نمی‌گذرم.

مسئولین امر باید بدانند هزینه مورد نیاز برای انجام چنین پروژه‌هایی از بیت المال تامین می‌شود و به همین دلیل باید در این موارد پاسخگو باشند؛ اما متاسفانه گاهی شاهد این هستیم که بیت‌المال در جلوی چشم شهروندان به هدر می‌رود و هیچکس پاسخگو نیست.

انتهای پیام/80476/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *