۰

کل اخبار

خانه‌های مسافر بدون مجوز در شهرستان سامان شناسایی شوند

فوریه 14, 2018 در 21:40 توسط

معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری گفت: ایجاد بازارچه های دائمی اشتغال پایدار و درآمدزایی را برای مردم شهرستان سامان فراهم می‌کند.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر ، مهرداد رئیسی امروز در نشست ستاد تسهیلات سفر شهرستان سامان با بیان اینکه مواردی در این شهرستان مشاهده می شود که می بایست به آنها رسیدگی شود، بیان داشت: این موارد شامل پاکسازی محور زاینده رود، نارضایتی گردشگران از مبلغ دریافتی گردشگران به پل تاریخی زمانخان، نظارت بر بازارهای صنایع دستی و سوغات و… است که این موارد باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی اظهار داشت: شهرستان سامان یک شهرستان توریست پذیر با پتانسیل های فروان است که باید ارائه خدمات در این شهرستان به نحو مطلوبی برای مسافران و گردشگران صورت گیرد.

معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری با عنوان اینکه در شهرستان سامان ظرفیت ایجاد بازارچه دائمی صنایع دستی و سوغات وجود دارد، تصریح کرد: در حال حاضر در سطح استان سه بازارچه صنایع دستی و سوغات وجود دارد که ایجاد بازارچه های دائمی اشتغال پایدار و درآمدزایی را برای مردم این شهرستان به همراه دارد و در راستای توسعه گردشگری و صنایع دستی باید از این ظرفیت ها استفاده نمود.

رئیسی بیان داشت: باید نظارت بر اسکان مسافرین و گردشگران صورت گیرد و خانه های مسافر بدون مجوز شناسایی شوند تا مشکلاتی برای مسافرین و گردشگران به وجود نیاید.

وی یادآور شد: در سال گذشته بیش از یک میلیون و 600 هزار نفر مسافر و گردشگر به شهرستان سامان سفر کرده اند.

انتهای پیام/80476/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *