۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

تشکیل 10 کمیته تخصصی جهت خدمات‌دهی به مسافران نوروزی به شهرستان سامان

فوریه 14, 2018 در 21:20 توسط

فرماندار شهرستان سامان از تشکیل 10 کمیته تخصصی در راستای ساماندهی و ارتقاء خدمات به مسافران و گردشگران در ایام تعطیلات عید نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر ، سعید صالحی اردلی امروز در نشست ستاد تسهیلات سفر شهرستان سامان با بیان اینکه در راستای ساماندهی و ارتقاء خدمات به مسافرین و مدیریت یک پارچه در این شهرستان 10 کمیته تشکیل شده است، افزود: این کمیته ها شامل کمیته حمل و نقل و ترافیک، کمیته امداد و نجات، کمیته هماهنگی امور شهرداری و دهیاری، کمیته برنامه ریزی و آمار، کمیته بهداشت و سلامت و محیط زیست، کمیته اسکان و رفاه، کمیته نظارت و بازار، کمیته ارزیابی و رسیدگی به شکایت، کمیته اطلاع رسانی و امور فرهنگی و فضای مجازی است.

وی اظهار داشت: زیباسازی ورودی شهرها و روستاها، کشیک اصناف مختلف، حضور نیروی انتظامی، رفع مشکلات مناظق گردشگری به منظور خدمات رسانی مطلوب به مسافران نوروزی در دستور کار این ستاد قرار گیرد.

فرماندار شهرستان سامان با عنوان اینکه یکی از مشکلات شهرستان سامان، نبود زیر ساخت های گردشگری به خصوص در حوزه جاده ای است، تصریح کرد: این مسیرها از ورودی شهر تا شوراب صغیر و جاده جایگزین ایل‌بگی به شوراب درحال اجرا می باشند که امید است تا پایان سال جاری به صورت بهینه آماده استفاده گردشگران شهرستان سامان قرار گیرد.

صالحی خاطرنشان کرد: در حوزه بخش زاینده رود نیز اعتبار برای بهسازی و تعریض جاده در نظر گرفته شده که این مسیر نیز در حال بازسازی است که می بایست با توجه به اینکه بیشترین اعتبارات در حوزه جاده ای است مسیر ورودی شهر، کمربندی، تعریض جاده پل زمانخان و … در سطح شهرستان توسط اداره راه و شهر ساری پیگیری و در اسرع وقت این تعداد پروژه برای رفاه حال گردشگران به بهره برداری برسد.

وی بیان داشت: با ایجاد زیر ساخت جاده ای شاهد روان شدن ترافیک در سطح شهرستان باشیم که در این راستا می بایست نظارت های بیشتری در راستای خدمات رسانی به گردشگران و مسافران در سال 97 در سطح شهرستان صورت گیرد.

انتهای پیام/80476/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *