۰

اقتصادی - عمرانی / کل اخبار

اعطای 50 میلیارد ریال اعتبار طی 4 سال گذشته به دهیاری‌های شهرستان سامان

فوریه 13, 2018 در 14:54 توسط

فرماندار شهرستان سامان گفت: از شروع به کار شبکه بهداشت و درمان در این شهرستان تا به امروز اعتباری بالغ بر  147 میلیارد و 500 میلیون ریال در راستای تکمیل طرح تحول سلامت و پیشگری و درمان در حوزه بهداشت  و درمان این شهرستان در نظر گرفته شده است.

سعید صالحی اردلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سامانِ بـرتـر، بیان اینکه در طی 4 سال گذشته 50 میلیارد ریال اعتبار به دهیاری‌های روستاهای شهرستان سامان اعطا شده است، اظهار داشت: در بحث حفاظت کیفی سازی رودخانه زاینده‌رود و در راستای اجرای فاضلاب، اعتبار مصوب 15 میلیارد و 195 میلیون ریال بوده است.

وی اظهار داشت: در رابطه بحث آب آشامیدنی و  فاضلاب روستاهای شهرستان سامان اعتبارات در نظر گرفته شده است که در بحث فاضلاب روستایی 388 میلیارد ریال اعتبار مصوب برای شهرستان در نظر گرفته شده است.

فرماندار سامان با عنوان اینکه سر جمع اعتبارات برای عقد قرارداد اجرای فاضلاب روستایی و تامین آب آشامیدنی سالم 14 میلیارد 548 میلیون ریال بوده است.

صالحی تصریح کرد: از شروع به کار شبکه بهداشت و درمان در شهرستان  تا به امروز اعتباری بالغ بر  147 میلیارد و 500 میلیون ریال در راستای تکمیل طرح تحول سلامت و پیشگری و درمان در حوزه بهداشت  و درمان برای این شهرستان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در جهت ایجاد زیر ساخت‌های گردشگری در این شهرستان گردشگر پذیر و بخش زاینده رود، اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان در رابطه تعریض حاشیه جاده زاینده رود تخصیص یافته است، بیان داشت: در حال حاضر عملیات بهسازی و تعریض جاده از آخرین نقطه شهرستان از روستای قراقوش آغاز شده و تا گردنه چم کاکاء ادامه دارد.

فرماندار شهرستان سامان بیان داشت: یکی از برنامه های اصلی دولت در این شهرستان، ایجاد زیر ساخت های گردشگری در این شهرستان و بخش زاینده رود است.

انتهای پیام/80476/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *