۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

حضور رهبران الهی سبب به نتیجه رسیدن انقلاب و نهضت بوده است

فوریه 9, 2018 در 22:28 توسط

امام جمعه شهرستان فارسان گفت: در تاریخ، رهبران الهی هر کجا که مردم حضور پیدا کردند این انقلاب و نهضت به نتیجه رسید، و در هر کجا که مردم حضور پیدا نکردند تلاش انبیاء الهی هم به نتیجه نرسید.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌بـرتـر، حجت الاسلام والمسلمین محسن ملکپور شامگاه جمعه در هشتمین شب از برنامه‌های گرامیداشت تبیین مبانی و دستاوردهای انقلاب اسلامی در مسجد جامع سامان اظهار داشت: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران مردم عزیز ما هر سال، سالگرد انقلابشان را با برپایی مراسم مختلف گرامی می‌دارند و در این دهه، ضمن یادآوری آن ایام شیرین، به بازخوانی علل پیروزی انقلابشان می‌پردازند و در این راستا نیز دولتمردان و مسئولان نظام هم در این دهه به ارائه خدماتی که داشتند می‌پردازند.

وی اظهار داشت: در استانمان هم پروژه‌ها و طرح‌هایی داریم که به برکت این ایام افتتاح می‌شوند، ما ضمن تشکر از همه آنها، آرزوی توفیق خدمت بیشتر را به این مردمی که شایسته و لایق خدمت هستند داریم و از مسئولین عزیز می‌خواهیم بر رفع مشکلات مردم اهتمام و تلاش بیشتری را داشته باشند.

امام جمعه شهرستان فارسان به به مرحله انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: مرحله اول حدوث و پیدایش انقلاب، مرحله دوم استقرار و تشکیل حکومت، مرحله سوم مرحله اکمال و مرحله چهارم تداوم و استمرار انقلاب است.

ملکپور به برخی از مهمترین عوامل پیروزی انقلاب در ایران اسلامی پرداخت و افزود: عامل اول، رهبری الهی و دینی است که هیچ نهضتی و قیام الهی در طول تاریخ بدون وجود رهبری الهی به ثمر ننشسته است و چون محور نظام‌های دینی متکی به رهبری الهی است که در عصر غیبت، این مسئولیت به عهده فقیه جامع الشرایط گذاشته شده است.

وی در ادامه به مرحله دوم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: در این مرحله شریعت و دین است و در این راستا تمام رهبران الهی که حکومت داشتند محتوای حکومت آنها شریعت بود؛ در مرحله سوم برای پیروزی انقلاب اسلامی، مردم هستند که ‌در تاریخ رهبران الهی هر کجا که مردم حضور پیدا کردند این انقلاب و نهضت به نتیجه رسید، و در هر کجا که مردم حضور پیدا نکردند تلاش انبیاء الهی هم به نتیجه نرسید.

امام جمعه فارسان تصریح کرد: دشمنان بدخواهان انقلاب تا به امروز شکست خورده‌اند و به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی، سر آنها به سنگ خورده است و به فضل الهی در مرحله چهارم انقلاب هم یعنی مرحله تداوم و استمرار نظام تا ظهور حضرت بقیه الله الاعظم مهدی آل محمد(عج) تا آن زمان هم دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزو جدا شدن مردم از نظام و انقلاب و رهبری را به گور خواهند برد.

انتهای پیام/80476/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *