۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

راهپیمایی 22 بهمن در 12 نقطه شهرستان سامان برگزار می‌شود

فوریه 10, 2018 در 20:02 توسط

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان سامان گفت: راهپیمایی غرورآفرین و حماسه‌ساز 22 بهمن و آیین جشن پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اقشار مردم در 12 نقطه شهرستان سامان برگزار می‌شود.

سهراب بابادایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار سامانِ‌بـرتـر، با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان سامان راس ساعت 10 صبح و با حضور قشرهای مختلف مردم مومن و ولایتمدار این شهرستان آغاز می‌شود، افزود: بانگ وحدت بخش الله اکبر نیز ساعت 21 فردا شب (بیست ویکم بهمن‌ماه) همزمان با سراسر ایران اسلامی طنین‌انداز خواهد شد.

وی اظهار داشت: تمهیدات لازم برای هرچه باشکوهتر برگزار کردن آیین راهپیمایی روز 22 بهمن در نقاط مختلف شهرستان سامان اندیشیده شده است. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان سامان خاطرنشان کرد: همزمان با شهر سامان، روستاهای دشتی، سوادجان، هوره، صادق‌آباد، مارکده، قوچان، گرمدره، قراقوش، چم‌چنگ، شوراب‌صغیر و چم‌خلیفه برگزار می‌شود.

بابادایی سخنران این برنامه را حجت الاسلام سعید صفی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه شهرکرد عنوان کرد و بیان داشت: راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در شهر سامان از مسجد جامع آغاز و تا حسینه صاحب الزمان(عج) این شهر ادامه خواهد داشت.

وی از تمامی امت انقلابی و شهیدپرور شهرستان سامان دعوت کرد تا بار دیگر به ندای رهبر و مقتدای خود لبیک گفته و در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن شرکت نمایند.

انتهای پیام/80476/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *