۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری: اصل نظام را باید حفظ و حمایت کرد

فوریه 7, 2018 در 18:49 توسط

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: کسی که از افتخارات نظام جمهوری اسلامی سخن نگویید خائن است و علاوه بر نقاط منفی باید نقاط مثبت نیز به جوانان گفته شود.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌بـرتـر، مرتضی عزیزی شامگاه سه‌شنبه در  ششمین روز مراسمات گرامیداشت تبیین مبانی و دستاوردهای انقلاب اسلامی در مسجد جامع سامان با بیان اینکه وظیفه همه ما است که دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی را برای تمامی اقشار جامعه به خصوص جوانان و نسل سوم و چهارم جامعه تبیین و تشریح کنیم، افزود: کسی که از افتخارات نظام جمهوری اسلامی سخن نگویید خائن است و علاوه بر نقاط منفی باید نقاط مثبت نیز به جوانان گفته شود.

وی اظهار داشت: در زمان قبل از انقلاب از لحاظ سیاسی، کسی جرات حرف زدن نداشت؛ فقر و محرومیت با توجه بر اینکه جمعیت کشور کمتر بود در کشور بیداد کرده بود و از لحاظ اقتصادی، کشور ایران وابسته به کشور‌های خارجی بود و تمامی کالاهای آمریکایی و غربی مورد استفاده بود و هیچ گونه کالایی در ایران تولید نمی‌شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با عنوان اینکه از لحاظ فرهنگی، مشکلات فرهنگی، فحشا و منکر در جامعه قبل از انقلاب زیاد بود، تصریح کرد: در حال حاضر در تمامی زمینه‌ها بعد از انقلاب پیشرفت‌های مطلوبی صورت گرفته است.

عزیزی خاطرنشان کرد: در فضای مجازی باید کمی بیشتر وارد عمل شد و در این راستا می‌بایست فرهنگ‌سازی در جامعه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دشمن با نفوذ فرهنگی سعی دارد که به کشور لطمه وارد کند، بیان داشت: در جامعه کنونی جوانان و نوجوان باید هوشیاری خود را در زمینه استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی داشته باشند، چرا که دشمن درصدد است قشر جوان جامعه ما را به انحراف بکشاند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اگر رهبری معظم انقلاب نبود، هیچ دولتی نمی‌توانست در کشور دوام بیاورد و اگر ولایت‌فقیه نبود انقلاب از هم پاشیده شده بود.

وی با اشاره بر اینکه گرانی، تورم و مشکلات معیشتی در جامعه وجود دارد، افزود: باید اصل نظام را حفظ و حمایت کرد چرا که برای به ثمر رسیدن این انقلاب و نظام، خون‌های زیادی از جوانان این مملکت در راستای اعتلا و ماندگاری انقلاب و نظام ریخته شده است و برای خطای چندین نفر در جامعه، نباید تمام نظام و اصل نظام زیر سوال برود.

انتهای پیام/80476/

جهت مشاهده تصاویر بیشتر از این مراسم در کانال تلگرامی سامانِ‌بـرتـر، اینجــا را کلیک کنید.

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *