۰

اقتصادی - عمرانی / کل اخبار

13 طرح در شهرستان سامان افتتاح و بهره‌برداری شد

فوریه 5, 2018 در 23:06 توسط

همزمان با دهه مبارک فجر، 13 طرح در شهرستان سامان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌بـرتـر، سعید صالحی اردلی امروز در حاشیه افتتاح 13 طرح در شهرستان سامان با بیان اینکه این تعداد طرح با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 937 میلیون تومان در این شهرستان خبر داد و افزود: از این میزان اعتبار، مبلغ 630 میلیون ریال از اعتبارات ملی، 4 میلیارد و 85 میلیون ریال از اعتبارات استانی، 9 میلیارد و 907 میلیون ریال از اعتبار داخلی، 30 میلیارد و 150 میلیون ریال از آورده شخصی و 34 میلیارد و 593 میلیون ریال اعتبار از سایر ردیف‌های مختلف بوده است.

فرماندار شهرستان سامان اظهار داشت: با افتتاح این 13 پروژه، زمینه اشتغال 17 نفر به صورت مستقیم در این شهرستان فراهم شده است.

وی طرح‌های مورد افتتاح در این 13 طرح را در زمینه‌های بهداشت و درمان، خدماتی، تولیدی، کشاورزی، برق‌رسانی، اصلاح شبکه، فضای سبز و… عنوان کرد که با همکاری برخی از دستگاه اجرایی مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

صالحی به کلنگ‌زنی 3 پروژه در دست اقدام اشاره کرد و بیان داشت: کلنگ ساختمان اداره ثبت و احوال شهرستان سامان، مجتمع رفاهی تجاری و خدماتی روستای یاسه‌چای و سنگفرش معابر روستای یاسه‌چای از این موارد می‌باشند که اعتبارات مورد نیاز آن‌ها در مجموع بالغ بر 80 میلیارد و 200 میلیون ریال می‌باشند.

به گزارش سامانِ‌بـرتـر، 13 طرح در شهرستان سامان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/80476/

جهت مشاهده تصاویر بیشتر از این مراسم در کانال تلگرامی سامانِ‌بـرتـر، اینجــا را کلیک کنید.

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *