۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

برگزاری 120 عنوان برنامه دهه مبارک فجر در شهرستان سامان

ژانویه 27, 2018 در 14:08 توسط

فرماندار شهرستان سامان از برگزاری 120 عنوان برنامه، در ایام الله دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

سعید صالحی اردلی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار سامانِ‌بـرتـر، با بیان اینکه در سی‌ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 120 عنوان برنامه در شهرستان سامان همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، در این شهرستان اجرا می‌شود، اظهار داشت: این برنامه‌ها از قبیل برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، جشن‌های محلی در سطح شهر و روستاها برگزار می‌باشد.

وی اظهار داشت: در این راستا پیش‌بینی شده است که در ایام الله دهه مبارک فجر، شب‌ها در مساجد شهر و روستاها و همچنین بعدازظهرها در سالن شهرداری و آموزشگاه نجمه(س) سامان با توجه به تقویم روزانه، جشن‌ها و برنامه‌های متنوعی اجرا شود.

فرماندار شهرستان سامان رویکرد برنامه‌های ورزشی در دهه مبارک فجر در این شهرستان را یادآور شد و تصریح کرد: برنامه‌هایی از قبیل مسابقات همگانی، بستکتبال، بازهای بومی محلی، فوتبال، والیبال، همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی و کوه‌نوردی در طول این دهه برگزار می‌شود.

صالحی خاطرنشان کرد: زنگ انقلاب نیز همزمان با سراسر کشور، در همه مدارس این شهرستان نواخته خواهد شد.

وی با تاکید بر جذب حداکثری مردم در برنامه های دهه مبارک فجر، افزود: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با نثار خون شهدا و هزینه های زیادی به ثمر نشسته و باید در این راستا تلاش کنیم ایام الله دهه فجر با عظمت گرامی داشته شود.

انتهای پیام/80476/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *