۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

برگزاری 20 برنامه شاخص ویژه بانوان سامانی در دهه مبارک فجـر

ژانویه 25, 2018 در 23:04 توسط

رئیس کمیته بانوان شهرستان سامان از برگزاری 20 عنوان برنامه شاخص ویژه بانوان این شهرستان خبـر داد.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌بـرتـر، صدیقه عسگری امروز در اولین نشست کمیته بانوان شهرستان سامان که به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر برگزار شد، اظهار داشت: این برنامه‌ها با رویکرد تبیین وقایع انقلاب، بصیرت‌افزایی، ترویج معنویت و باورهای دینی، آموزش‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، تقویت بینش خانواده‎ها و با اهداف تجدید پیمان و ترویج آرمان‌های انقلاب، حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و افزایش مشارکت‌های اجتماعی بانوان طرح‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه بهره‌گیری از توان بانوان و استفاده از ایده‌های آنان در زمینه‌های مختلف نقش مهم و بسزایی در مشخص شدن دستاوردهای زنان در پیروزی انقلاب دارد، افزود: تبیین نقش و اثرگذاری بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی باید به طور خاص مورد توجه قرار گیرد.

رئیس کمیته بانوان شهرستان سامان با عنوان اینکه در سطح شهرستان سامان، 20 عنوان برنامه شاخص ویژه بانوان این شهرستان برگزار می‌شود، تصریح کرد: دیدار با امام جمعه سامان، سرکشی از خانواده معزز شهداء، برگزاری 2 کارگاه آموزشی پیش از ازدواج ویژه دختران، برگزاری کارگاه آموزشی مهارت زندگی و فرزندپروری و همچنین برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه سامان را از مهمترین رویکردها و برنامه‌های بانوان در ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان سامان عنوان کرد.

عسگری یادآور شد: 10 کارگاه آموزشی نیز با محوریت سایر ادارت در دستگاه‌های داخلی این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی به ویژه برنامه کوهنوردی بانوان و پیاده‌روی خانوادگی در این دهه اشاره کرد و افزود: یک ویژه برنامه ورزشی مختص بانوان نیز با محوریت اداره ورزش و جوانان شهرستان سامان برگزار خواهد شد.

رئیس کمیته بانوان شهرستان سامان بیان داشت: در طول دهه مبارک فجر نمایشگاه غذاهای سنتی و محلی و همچنین دستاوردهای بانوان این شهرستان برگزار و به معرض دید عموم علاقمندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/80476/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *