۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

نهضت مدرسه‌سازی یکی از دستاوردهای مهم و عظیم انقلاب اسلامی است

ژانویه 22, 2018 در 16:56 توسط

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان گفت: نهضت مدرسه‌سازی یکی از دستاوردهای مهم و عظیم انقلاب اسلامی است که می‌بایست با حمایت خیرین مدرسه‌ساز این اهداف بلند محقق شود.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌بـرتـر، محمد دهقانی امروز در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان سامان با اشاره به اینکه شورای آموزش و پرورش این شهرستان رتبه دوم را در سطح استان و رتبه برتر را در سطح کشور کسب نموده است، افزود: مدارس شهرستان سامان نیازمند فضای جدید آموزشی می‌باشند که تعدادی از آموزشگاه‌های این شهرستان، نیازمند مرمت و تعمیر هستند.

وی اظهار داشت: مشکل فضای آموزشی فقط از طریق خیرین نیک‌اندیش قابل حل است که در اکثر روستاها و در خود شهر سامان نیز چندین فضای آموزشی توسط خیرین تعبیه شده است و از سال‌های دور مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان با عنوان اینکه جهت رسیدن به اهداف بلند سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که از موارد ابلاغی مقام معظم رهبری می‌باشد و تنها راه توسعه، پیشرفت و استقلال کشور و حفظ هویت فرهنگی ایرانیان از طریق علم‌آموزی می‌باشد، تصریح کرد: مدرسه به عنوان بزرگترین نهاد و دستگاه اجرایی کشور این نقش مهم را بازی می‌کند.

دهقانی خاطرنشان کرد: نهضت مدرسه‌سازی یکی از دستاوردهای مهم و عظیم انقلاب اسلامی است که همانند شجره طیبه‌ای ثمره آن همیشه ماندگار است و می‌بایست با حمایت خیرین مدرسه‌ساز این اهداف بلند محقق شود.

به گزارش سامانِ‌بـرتـر، نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان سامان امروز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری در این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/80476/

جهت مشاهده تصاویر بیشتر این مراسم، اینجـا را کلیک کنید.

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *