۰

ایثار و شهادت / کل اخبار

14 یادواره شهدا در شهرستان سامان برگزار شده است

ژانویه 17, 2018 در 13:43 توسط

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال‌جاری در این شهرستان 14 یادواره شهداء برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌بـرتـر، فریبرز نجفی امروز در نشست کارگروه ایثار و شهادت شهرستان سامان با بیان اینکه در این شهرستان 14 یادواره شهدا برگزار شده است، افزود: یادواره شهدای بخش زاینده‌رود در آینده نزدیک در این بخش برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: شهرداری سامان و دهیاران در بخش مرکزی و زاینده‌رود در شهرستان سامان می‌توانند در مناطی که فاقد قطعه ایثار می‌باشند را شناسایی کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه مرمت تابلو‌های شهدای در شهرستان سامان می‌بایست انجام شود، تصریح کرد: در این راستا ساخت و نصب تندیس شهید خلبان نعمت الله اکبری با نصب ماکت هواپیما در محل مشخص شده است که با همکاری شهرداری بوده است، بیان داشت: آنچه که امروز به عنوان وظیفه بر دوش ماست ادای دین به شهدا و خدمت به خانواده شهدا و پاسداشت حرمت شهدا است.

عزیزی با تاکید بر تکریم پاسداران و مدافعان راه انقلاب و نظام، خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم در مقابل خون‌های ریخته شهدا ادای دین کنیم وظیفه خود را توانسته ایم ادا کنیم.

وی با بیان اینکه شهدا به معنای واقعی کلمه چشم‌ و چراغ ملت هستند، بیان زنده نگهداشتن یاد و نام شهید و بزرگداشت زمان و مکان شهادت و الگوسازی از شخصیت و سیره زندگی و حماسه ایثارگرانه شهید، بخشی از وظائف جامعه نسبت به شهیدان می باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: بزرگداشت و تکریم شهید در جامعه یعنی بزرگداشت و تکریم فرهنگ شهادت و تمام نیکی‌ها و ترویج روحیه ایثارگری و فداکاری برای ارزش‌ها و دفاع از جامعه و سرزمین اسلامی، فرهنگ و روحیه‌ای که قوام و بقاء جامعه و نظام و سرزمین اسلامی، همواره نیازمند به آن است.

انتهای پیام/80476/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *