۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

آمادگی پلیس فتا برای پاسخگویی به شهروندان

ژانویه 12, 2018 در 16:14 توسط

رئیس پلیس فتا استان چهارمحال و بختیاری گفت: کارشناسان پلیس فتا به صوت 24 ساعته از طریق تلفن و وب سایت آماده پاسخگویی به شهروندان هستند.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌بـرتـر، سرهنگ مرتضی عسگری پیش از خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی روز جمعه در شهرستان سامان اظهار داشت: به منظور دسترسی آسان و سریع مردم به خدمات دستگاه‌های اجرائی و ارائه خدمات موثرتر به مردم و همچنین تکریم ارباب رجوع در دستگاه‌های اجرائی، واحد هماهنگ کننده با عنوان «میز خدمت» در مصلی نماز جمعه این شهرستان با رویکرد پلیس فتا استان چهارمحال و بختیاری و فرماندهی انتظامی شهرستان سامان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در راستای ارائه این نوع خدمات، شهروندان بتوانند سوالات و دغدغه‌های خود را در فضای مجازی که با آنها روبرو هستند و توان مراجعه به مرکز پلیس را ندارند در این میز خدمت با پلیس فتا در میان بگذارند، افزود: این نوع خدمت سبب خواهد شد بتوانیم مشکلات و موانعی که افراد در فضای مجازی با آنها روبرو هستند را مرتفع نمائیم و به آنان جامعه عمل بپوشانیم.

رئیس پلیس فتا استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: آموزش‌هایی که در این راستا به شهروندان ارائه می‌شوند، کارشناسان ما به صورت 24 ساعته از طریق تلفن و پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir در قسمت ارتباطات مردمی آماده پاسخگویی به شهروندان گرامی می‌باشد.

عسگری تصریح کرد: آموزش‌هایی که در این خصوص به شهروندان ارائه می‌شوند در سایت پلیس فتا بارگذاری می‌شوند که اغلب کاربران می‌توانند با دانلود این نوع فایل‌ها، آموزش‌های لازم را جهت بهره‌برداری و استفاده عموم فرا گیرند.

انتهای پیام/80476/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *