۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

شهرداری سامان از اوضاع مناسب و مطلوبی در استان برخوردار است

ژانویه 11, 2018 در 15:05 توسط

مدیرکل دفتر شهری امور استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: شهرداری سامان جز شهرداری درجه 6 با اوضاع مناسب و مطلوب در استان چهارمحال و بختیاری است

به گزارش خبرنگار سامانِ‌بـرتـر، یوسف اسلامی باباحیدری پیش از ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه شهردار جدید سامان با بیان اینکه شهردار کسی است که نگهبان، حافظ، مدیر و مدبر شهر باشد، افزود: مدیریت شهری بر پایه مدیریت شورایی و مدیریت شهروند محور می‌باشد.

وی اظهار داشت: آفت بسیاری از شهرهای کوچک در زمره‌ی مدیریتی است چرا که در شهرهای کوچک قابلیت های زیادی جهت پیشرفت وجود دارد.

مدیرکل دفتر شهری امور استانداری چهارمحال و بختیاری با تاکبد بر اینکه همه باید در امور اداری شهر دخیل باشند، تصریح کرد: در امور شهری از افراد متخصص و مشاور در همه زمینه‌ها می بایست به کار گرفته شوند و در هر کجا که برخی از امورات به مردم واگذار می‌شود، طبیعتاً کارها و اقدامات با سرعت بیشتری پیشروی خواهد کرد.

اسلامی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی و مشارکت شهروندان در امور شهر، سبب پیشرفت و آبادانی آن خواهد شد و در این راستا سند توسعه استان چهارمحال و بختیاری از اولویت‌های این استان به شمار می‌رود و همچنین اولویت توسعه شهر سامان نیز گرو توسعه گردشگری و ایجاد زیر ساخت‌های گردشگری آن است.

وی شهرداری سامان را جز شهرداری درجه 6 در استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد و اظهار داشت: شهرداری سامان جز شهرداری های با اوضاع مناسب و مطلوب در این استان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/80476/

 

جهت مشاهده تصاویر بیشتر این مراسم، اینجـا را کلیک کنید.

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *