۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

دومین همایش خیرین مدرسه‌ساز در شهرستان سامان برگزار می‌شود

ژانویه 10, 2018 در 17:01 توسط

فرماندار شهرستان سامان از برگزاری دومین همایش خیرین مدرسه ساز در این شهرستان خبـر داد.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌بـرتـر، سعید صالحی اردلی امروز در نشست برگزاری همایش خیرین مدرسه‌ساز اظهار داشت: در حال حاضر نه تنها توسعه، پیشرفت و استقلال کشور، بلکه حفظ هویت فرهنگی ایران نیز در گرو دستیابی به بالاترین سطح از علم و دانش بوده و مدرسه نیز مکان نخست برای رسیدن به این جایگاه رفیع است که در این راستا رونق مدرسه‌سازی با همت خیرین مدرسه‌ساز ممکن خواهد شد.

وی با بیان اینکه نهضت مدرسه‌سازی یکی از دستاوردهای مهم عظیم انقلاب اسلامی است، افزود: این نهضت شجره طیبه‌ است که ثمره آن همیشه ماندگار است.

فرماندار شهرستان سامان بیان داشت: مدرسه‌سازی و مشارکت مردم و خیرین در امر مدرسه‌سازی در کشور، استان و شهرستان سامان نهادینه شده است.

صالحی خاطرنشان کرد: از سال‌های گذشته، انجمن خیرین مدرسه‌ساز در شهرستان سامان تشکیل شده است که دومین همایش خیرین مدرسه‌ساز در این شهرستان، 25 دی‌ماه جاری برگزار خواهد شد که در این راستا از خیرین و خیراندیشان حوزه مدرسه‌سازی و تجهیز مدارس تجلیل خواهند شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان سامان تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز را در واقع تجلیل از باورهای دینی، اعتقادی عنوان کرد و بیان داشت: خیرین مدرسه ساز شهرستان و افراد خیر اندیش کسانی هستند که تمایل در امر مدرسه‌سازی و تجهیز مدراس را دارند و اغلب آنها در سطح این شهرستان شناسایی شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه  امید است با کمک خیرین، قسمتی از مشکلات آموزش و پرورش این شهرستان بر طرف شود، تصریح کرد: فرهنگ مدرسه‌سازی تبدیل به یک باور شده است؛ باوری که مردم اگر در همه زمینه‌ها حضور داشته باشند، موفقیت‌های چشم گیری از این نتایج حاصل خواهد شد.

صالحی برنامه‌ریزی برای توسعه فضاهای آموزشی در شهرستان سامان را مهم برشمرد و افزود: خیرین مدرسه‌ساز نهضت جدیدی را در آموزش و پرورش سامان ارائه نموده‌اند، که به همین سبب رشد جامعه، مدیون مدارس بوده و تمام علما، جوانان، قهرمانان و شهداء گرانقدر از درون این مدارس برخاسته‌اند.

انتهای پیام/80476/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *