۰

کل اخبار

حضور پرشور مردم در راهپیمایی، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان نظام و انقلاب خواهد بود

ژانویه 6, 2018 در 16:26 توسط

فرماندار شهرستان سامان گفت: حضور پرشور مردم در راهپمایی 17 دی‌ماه در این شهرستان، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان نظام و انقلاب خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌بـرتـر، سعید صالحی اردلی امروز در نشست شورای اداری شهرستان سامان با بیان اینکه هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های لازم باید در جهت حضور پر شور همه قشرها و آحاد مردم در راهپیمایی 17 دی‌ماه صورت گیرد، اظهار داشت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 17 دی‌ماه در شهرستان سامان، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان نظام و انقلاب خواهد بود.

وی اظهار داشت: مردم ایران اسلامی همیشه با حضور پرشور خود در تمامی صحنه‌ها نشان داده‌اند که همواه پیرو ولایت فقیه، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و دشمنان نیز باید بداند این ملت همیشه پایبند به ولایت فقیه و این نظام بوده و خون شهداء حافط این انقلاب است.

فرماندار شهرستان سامان یادآور شد: مسیر راهپیمایی 17 دی‌ماه در شهر سامان از مسجد جامع، میدان بسیج، سه راه قدس، خیابان شهید جعفرزاده و میدان انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد: مردم شهرستان سامان با حضور پرشور خود در راهپیمایی 17 دی‌ماه بار دیگر برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت خواهند نمود.

انتهای پیام/80476/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *