۰

اقتصادی - عمرانی / کل اخبار

راه‌اندازی 3 کارگاه تولیدی با اشتغالزایی بیش از 50 نفر در شهرستان سامان

ژانویه 5, 2018 در 00:10 توسط

فرماندار شهرستان سامان گفت: 3 کارگاه تولیدی در زمینه طرح‌های اقتصاد مقاومتی جهت اشتغالزایی بیش از 50 نفر در این شهرستان راه‌اندازی خواهند شد.

سعید صالحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار سامانِ‌بـرتـر اظهار داشت: در راستای عمل به طرح‌های اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغالزایی در شهرستان سامان، 3 کارگاه تولیدی با اخذ تسهیلات بانکی تاسیس خواهند شد.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان سامان، در بخش صنعت توانستیم 3 کارگاه را که هم اکنون تسهیلات بانکی به آنها اختصاص داده شده است، ایجاد کنیم، افزود: این کارگاه ها شامل کارخانه آرد، احداث صنایع تبدیلی و صنعت قالیشویی می‌باشند.

فرماندار شهرستان سامان محل احداث کارخانه آرد را با دریافت تسهیلات 20 میلیارد ریالی در فاز اول شهرک صنعتی سامان عنوان کرد و افزود: هم اکنون ساخت این کارگاه پیشرفت 50 درصدی را به خود داشته است.

صالحی به احداث کارگاه صنایع تبدیلی در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: با احداث این کارگاه، روزانه 100 تن از محصولات باغی این شهرستان به فرآوری تبدیل خواهند شد.

وی یادآور شد: اعتیارات تکمیلی جهت ساخت این کارگاه، 40 میلیارد ریال است که در این راستا 20 میلیارد آن از تسهیلات بخش دولتی و مابقی آن نیز از بخش خصوصی بوده است.

فرماندار سامان همچنین به احداث کارگاه صنعت قالیشویی در شهرستان سامان را یادآور شد و افزود: تجهیزات احداث این کارگاه به صورت مکانیکال خواهد بود که امید است این کارگاه، در دهه فجر امسال تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

صالحی خاطرنشان کرد: امید است با افتتاح و بهره‌برداری از این 3 کارگاه، بتوان زمینه اشتغال بیش از 50 نفر را در زمینه اقتصاد مقاومتی در شهرستان سامان مهیا کرد.

انتهای پیام/80476/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *