۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

عضو مجلس خبرگان رهبری: بصیرت مردم در 9 دی‌ماه نشات گرفته از ایمان مردم بود

دسامبر 30, 2017 در 12:21 توسط

نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری گفت: آنچه باعث شد رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابل فتنه گران ایستادگی کنند بصیرت مردم بوده است و مصیبت برای ملت ایران زمانی است که دشمن رمز موفقیت خود را بشناسد.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا اسلامیان شامگاه جمعه در گردهمایی بزرگ میثاق با ولایت با اشاره به سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س)، اظهار داشت: آن چیزی که موجب درخشندگی این بانوی بزرگ گردید، ایمان وی بود.

وی با بیان اینکه آنچه که مایه گوهر است ایمان است و فاطمه الزهرا (س) و حضرت فاطمه معصومه (ع) نمونه بارز آن هستند، افزود: حضرت فاطمه معصومه (ع) در بحرانی ترین شرایط به مقام والا رسید.

نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری با عنوان اینکه  ایمان مردم موجب پیروزی انقلاب اسلامی و خاموشی فتنه منافقان شد، تصریح کرد: آمریکای جنایتکار می خواهد تمام قدرت ها را در دست خود داشته باشد و این در حالی است که دست آمریکا با وهابی های خبیث یکی است.

اسلامیان با اشاره به اینکه حماسه 9 دی را مردم ولایتمدار خلق کردند، بیان داشت: برخی از افراد در جامعه شمشیر را از رو بسته بودند و با غربی ها زیر آبی می‌رفتند و به مقدسات توهین می کردند و و در این شرایط که مردم به خطر افتادن انقلاب و اسلام را مشاهده کردند، به صورت خود جوش همه در اعلام مخالفت خود را از سران فتنه و فتنه گران به پا داشتند.

وی اظهار داشت: بصیرت مردم در 9 دی‌ماه نشات گرفته از ایمان مردم بوده است و در فتنه 88 در بعضی از خیابان‌های تهران، وضعیت از جبهه جنگ نیز خطرناک‌تر بود.

نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد: آنچه باعث شد رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابل فتنه گران ایستادگی کنند بصیرت مردم بوده است و مصیبت برای ملت ایران زمانی است که دشمن رمز موفقیت خود را بشناسد.

وی با بیان اینکه امروز دشمن، هسته مرکزی قدرت ایران را شناسایی کرده و به دنبال رخنه به این هسته است، افزود: دشمن بمباران تبلیغاتی در فضای مجازی را در همه عرصه های اعتقادی، مسائل اخلاقی، اجتماعی، فرهنگی و … را دارد.

اسلامیان تصریح کرد: فضای مجازی قتلگاه جوانان ها است و از افتخارات مسئولین این است که اینترنت پر سرعت در چندین روستا ایجاد کرده‌اند، اما مردم روستا نیاز به امکانات و … هستند و اینترنت جزء معیار های اصلی زندگی نیست که برای مردم فراهم شود.

نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری با اشاره بر اینکه دلیل پایین بودن معدل دانش آموزان و به وجود آمدن مشکلات خانوادگی و اجتماعی و … همه نشات گرفته از فضای مجازی است، افزود: دغدغه های مجلس خبرگان در راستای فضای مجازی در جامعه بسیار زیاد است و سند 2030 نیز یک خطر جدی برای جامعه می‌باشد.

وی عنوان کرد: دولت باید درد مردم را درمان کند و تنها شعار ندهد، چرا که دشمن همیشه در حال برنامه‌ریزی است، آقای فکویاما گفته است انقلاب شیعه 2 بال دارد، یک بال سرخ قیام سید الشهداء و دیگری بال سبز امید به آینده و دشمن شناخت بر روی انقلاب و ملت ایران یافته است و از هیچ چیز فرو گذار نخواهد بود.

نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه دشمن جنگ بی‌امان فرهنگی، تبلیغاتی و اقتصادی را بر علیه ایران در نظر گرفته و انجام می‌دهد، تصریح کرد: مسئولین باید در حوزه‌کاری خود اسلام را پیاده و محیط امن را ایجاد کنند.

انتهای پیام/80476/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *