۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

برگزاری دوره‌های آموزشی فنی‌وحرفه‌ای برای سربازان نظام‌ وظیفه در شهرستان سامان

دسامبر 24, 2017 در 21:00 توسط

رئیس مرکز فنی‌وحرفه ای شهرستان سامان گفت: دوره‌های آموزشی برای سربازان نظام وظیفه به صورت تفاهم نامه‌ای در این مرکز برگزار می‌شود.

محمد بنی‌طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سامانِ بـرتـر اظهار داشت: در دوره‌های آموزشی این مرکز که شامل گلیم‌بافی، ضخیم‌دوزی، میناکاری، پرورش قارچ، راسته‌دوزی می‌باشند، 14 نفر شرکت فعال داشتند که در رشته‌های برق ساختمان و لوله کشی نیز 17 نفر شرکت کردند.

وی با بیان اینکه طرح دوره‌های آموزشی برای سربازان نیروی‌انتظامی و سپاه‌پاسداران به صورت تفاهم نامه‌ای در این مرکز برگزار می‌شود، افزود: با توجه به تقاضای زیاد سربازان جهت شرکت در این دوره‌های آموزشی، دوره‌های کارآفرینی و برق ساختمان نیز به آنان آموزش داده می‌شود.

رئیس مرکز فنی‌و‌حرفه ای شهرستان سامان افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از 37 هزار و 600 نفر ساعت آموزش در دوره‌های روستایی و بیش از 50 هزار نفر ساعت آموزش نیز در دوره‌های شهری انجام گرفته است.

بنی‌طالبی یادآور شد: در این مرکز 12 هزار ساعت آموزش سیار شهری، 2 هزار نفر ساعت صنایع و صنوف، یک‌هزار و 800 نفر ساعت جوار دانشگاه و همچنین بیش از یک‌هزار نفر ساعت نیز آموزش پادگانی به هنرجویان ارائه شده است.

انتهای پیام/80476/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *