۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

شرایط ایجاد نوآوری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شکل گرفته است

دسامبر 21, 2017 در 16:06 توسط

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: با بسترسازی مطلوبی که در این کانون شکل گرفته است، شرایط ایجاد نوآوری در بین کودکان و نوجوانان به خوبی فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، فرزاد رحیمی پیش از ظهر امروز در جشن تحقیق و پژوهش پژوهشگران مراکز فرهنگی و هنری استان چهارمحال و بختیاری که به میزبانی شهرستان سامان برگزار شد، با بیان اینکه این جشن هر ساله به مناسبت هفته پژوهش برگزار می‌شود، افزود: یکی از اهم فعالیت‌هایی که ما در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان گام بر می‌داریم، به فکر واداشتن کودکان و نوجوانان در زمینه‌های پژوهشی و نوآوری است که بتوانیم آنها را در این زمینه به شکوفایی خلاق برسانیم.

وی اظهار داشت: خوشبختانه با بسترسازی مطلوبی که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان شکل گرفته است، شرایط ایجاد نوآوری در بین آنان به خوبی فراهم شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری با عنوان اینکه استقبال چشمگیری از کودکان و نوجوانان از منابع کتابخانه‌های این کانون صورت گرفته است، تصریح کرد: کودکان و نوجوانان در این راستا علاوه بر منابع کتابخانه‌ها نیز از کارگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز بهره‌مند می‌شوند.

رحیمی خاطرنشان کرد: کودکان و نوجوانان در این کانون، در راستای ایجاد فکر جدید و تولید فکر در زمینه‌های مختلف حرکت می‌کنند که حاصل آن خروجی‌هایی است که در قالب کارهای پژوهشی انجام صورت می‌گیرد.

وی به امکان ساختاربندی با این روش در ذهن کودکان اشاره کرد و بیان داشت: این روش می‌تواند یک پایه و زمینه ساز کارهای مفید و نوید بخش در آینده کودکان و نوجوانان این استان شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری یادآور شد: در این جشن از 22 نفر از اعضای این کانون که حائز رتبه‌های بالایی در بین منتخبین کشوری و استانی شدند از آنها تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/80476/

جهت مشاهده تصاویر بیشتر در کانال چند رسانه ای سامانِ بـرتـر، اینجــا را کلیک کنید.

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *