۰

اقتصادی - عمرانی / کل اخبار

استاندار چهارمحال و بختیاری: شهرستان سامان از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است

دسامبر 7, 2017 در 21:34 توسط

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شهرستان سامان از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است و می‌بایست از مدیریت بالایی در همه امور برخوردار باشد.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، اقبال عباسی امروز در نشست شورای اداری شهرستان سامان هدف از برگزاری این نشست را بیان طرح و مشکلات در جهت ارائه راهکارهای آن عنوان کرد و افزود: قریب به اکثر مشکلات این شهرستان در حوزه‌های صنایع تبدیلی آب و فاضلاب، گردشگری، باغداری و جاده‌ای می‌باشد.

وی اظهار داشت: به عقیده من شهرستان سامان، یکی از شهرستان‌های زیبا و پر رونق در استان می‌باشد که دارای مناطق گردشگری بکر و جذاب و دارای تولیدات محصولات باغی به شمار می‌رود که در این راستا می‌بایست سرمایه گذاران داخلی و خارجی از استان جذب این شهرستان شوند و در احداث صنایع تبدیلی و نوسعه توریستی از ظرفیت‌های بخش خصوصی استفاده شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه شهرستان سامان دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالایی می‌باشد می‌بایست از مدیریت بالایی در همه امور برخوردار باشد تا بتوانیم راهکارهای استانی را پیدا کنیم.

عباسی خاطرنشان کرد: تسهیلات عمرانی و بانکی در این شهرستان می‌بایست هدایت شود تا بتوان از باغداران در جهت حمایت از ایجاد صنایع تبدیلی در شهرستان سامان افزایش یابد.

نماینده عالی دولت در استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به توریستی بودن شهرستان سامان، گفت: این شهرستان دارای یک سری مشکلات عدیده است که باید هر چه سریعتر برطرف شود، چرا که این شهرستان جای کار فروانی دارد و توسعه، گسترش و ایجاد زیر ساخت‌های گردشگری و توسعه باغات باید افزایش یابد.

وی افزود: در حوزه گردشگری شهرستان سامان می‌بایست سرمایه گذاران خصوصی را جذب کنیم و در این راستا به دنبال تولید محصولات ارگانیک و محل‌های سنتی و محلی باشیم چرا که بیشتر گردشگران به دنبال مکان های سنتی و بومی و ارگانیک هستند.

انتهای پیام/

جهت مشاهده تصاویر بیشتر در کانال چند رسانه ای سامانِ بـرتـر، اینجــا را کلیک کنید.

 

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *