۰

اقتصادی - عمرانی / کل اخبار

نصب نخستین چراغ راهنمایی و رانندگی ثانیه‌شمار در شهر سامان

نوامبر 18, 2017 در 16:35 توسط

سرپرست شهرداری سامان گفت: نخستین چراغ راهنمایی و رانندگی ثانیه‌شمار در شهر سامان به جهت تسهیل در امر عبور و مرور خودروها و عابرین پیاده در این شهر نصب شد.
علیرضا ذبیحی پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار سامانِ بـرتـر، با بیان اینکه رعایت قانون و نصب علائم راهنمایی و رانندگی یکی از راهکارهایی است که می‌تواند از بروز تصادفات و آسیب رسیدن به شهروندان و خودروها جلوگیری کند، افزود: تعداد 16 چراغ راهنمایی و رانندگی ثانیه‌شمار برای شهر سامان در نظر گرفته است که در حال حاضر نصب این چراغ ها در 2 قسمت از تقاطع اصلی و پر تردد این شهر در نظر گرفته شده است.
وی اظهار داشت: هم اکنون سه راه قدس و سه راه خیابان منتهی به پاسداران، مراحل نصب چراغ راهنمایی و رانندگی ثانیه شمار انجام شده است که این کار صرفا‍ً در جهت رفع مشکلات ترافیکی و تداخل حرکت وسایل نقلیه در این مسیرها می‌باشد.
سرپرست شهرداری سامان با عنوان اینکه مطالعات و بررسی‌های فنی و ترافیکی توسط کارشناسان مربوطه و تصویب شورای ترافیک شهرستان، در جهت نصب این چراغ ها صورت گرفته است، تصریح کرد: مناسب‌ترین گزینه با توجه شرایط موجود جهت کاهش ترافیکی در این مسیرها و چند تقاطع دیگر، نصب چراغ راهنمایی و رانندگی ثانیه شمار تعیین شده است.
ذبیحی خاطرنشان کرد: تعداد 16 عدد چراغ راهنمایی و رانندگی در شطح شهر سامان با اعتباری بالغ بر 400 میلیون ریال از بودجه داخلی شهرداری هزینه شده است که فعالسازی این چراغ‌ها طی نشستی با اعضای شورای ترافیک شهرستان سامان، عملیاتی خواهد شد.
وی افزود: امید است بتوان با اجرای بخشی از این عملیات، برخی از چالش‌های شهری را مرتفع و سهولت در امر عبور و مرور خودروها و عابرین پیاده در شهر سامان را  برای همشهریان گرانقدر مهیا نمائیم.
سرپرست شهرداری سامان یادآور شد: با نصب علایم راهنمایی و رانندگی در ایجاد میدانچه در سه راه آموزش و پرورش و همچین با چیدمان نیوجرسی در ضلع روبروی حسینیه صاحب الزمان(عج)، هم‌اکنون گوشه از مشکلات ترافیکی این شهر برطرف شده است.
انتهای پیام/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *