۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

70 عنوان برنامه هفته بسیج در شهرستان سامان برگزار می‌شود

نوامبر 15, 2017 در 23:31 توسط

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان گفت: همزمان با آغاز هفته بسیج، 70 عنوان برنامه در شهرستان سامان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، سرهنگ دوم پاسدار مهرداد رحیمی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان سامان که با رویکرد برنامه‌های هفته بسیج برگزار شد، ضمن فرا رسیدن این هفته اظهار داشت: قدرت بسیج در کشور به قدری است که دشمنان نیز اذعان دارند که نظام ایران با وجود بسیج شکست ناپذیر است.

وی با بیان اینکه در هفته بسیج 70 عنوان برنامه در شهرستان سامان برگزار می‌شود، افزود: هدف از برگزاری برنامه‌های بسیج اقتدار و آمادگی برای عموم مردم است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان خاطرنشان کرد: برنامه‌های شاخص این هفته، دیدار با امام جمعه این شهرستان و تجدید بیعت با آرمان های امام راحل(ره) و رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی می‌باشد.

رحیمی ادامه داد: در این هفته غبار‌روبی گلزار مطهر شهداء، دیدار با خانواده‌های معزز شهداء، میقات‌صالحین، حضور بسیجیان در نماز جمعه، اجتماع بیش از یک هزار بسیجی در شهر سامان، برگزاری دعاهای کمیل، ندبه و زیارت عاشورا، برگزاری 50 نشست در قالب گفتمان انقلاب اسلامی، اقتصاد مقاومتی، مهارت‌های زندگی، فضاهای‌مجازی و آسیب‌های اجتماعی در پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان سامان برگزار خواهد شد که برای هر یک از پایگاه‌های بسیج این شهرستان، برنامه‌های جامع به همراه نشست‌هایی پیرامون این موضوعات در نظر گرفته شده است.

وی با عنوان اینکه تفکر بسیج موجب اقتدار انقلاب اسلامی ایران شده است، تصریح کرد: امروز فرهنگ بسیج به تمام کشورهای مسلمان منطقه صادر شده که با الگوگیری از مجموعه بسیج و انقلاب اسلامی ایران در برابر ظالمان جهان ایستادگی می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان خاطرنشان کرد: با برگزاری هرچه بهتر این برنامه‌ها در هفته بسیج، بسیجیان این شهرستان عهد و پیمان مجددی با شهدا و امام شهدا خواهند بست.

انتهای پیام/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *