۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

شهرستان سامان یک‌هزار و 600 عضو فعال کتابخانه‌ای دارد

نوامبر 7, 2017 در 23:12 توسط

مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: شهرستان سامان دارای یک هزار و 600 نفر عضو فعال در کتابخانه‌های عمومی دارد.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، فرهاد خلیلی‌مقدم شامگاه سه‌شنبه در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان سامان با بیان اینکه این شهرستان دارای 3 کتابخانه می‌باشد، افزود: این کتابخانه‌ها شامل یک کتابخانه مشارکتی و 2 کتابخانه نهادی است که به شهروندان و علاقمندان به عرصه کتاب و کتابخوانی ارائه خدمات می‌نمایند.

وی اظهار داشت: شهرستان سامان دارای یک هزار و 600 نفر عضو فعال در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان را داراست که از خدمات این کتابخانه‌ها بهره‌مند هستند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری با عنوان اینکه مکانی در محل ساخت حسینه حضرت امام رضا(ع) به اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سامان واگذار خواهد شد، تصریح کرد: حق انتفاع این مکان جهت استقرار کتابخانه به مدت 15 سال خواهد بود.

خلیلی‌مقدم خاطرنشان کرد: در این راستا از طریق بودجه تملک دارایی‌ها و همچنین بودجه توازن منطقه‌ای سامان، مبلغی را جهت بازسازی این حسینه اختصاص خواهیم داد تا با این شرایط بتوان اداره کتابخانه‌های این شهرستان به همراه پرسنل و تجهیزات مورد نیاز این کتابخانه را در این مکان منتقل کنیم تا بتوان در اختیار استفاده عموم شهروندان سامانی قرار گیرد.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *