۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

رئیس آموزش و پرورش سامان: همکاری دستگاه‌های‌اجرایی، سبب پیشرفت دانش آموزان خواهد شد

اکتبر 28, 2017 در 15:33 توسط

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان گفت: همکاری بیشتر مسئولان و سایر دستگاه‌های اجرایی سبب پیشرفت دانش آموزان و فرزندانمان در این شهرستان خواهد شد.

به گزارس خبرنگار سامانِ بـرتـر، محمد دهقانی پیش از ظهر امروز در ششمین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان سامان اظهار کرد: آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین دستگاه‌اجرایی کشور با همه سازمان‌ها و نهادها فرق دارد و آن بدین لحاظ می‌باشد که همه افراد به صورت مستقیم و غیرمستقیم با نهاد در ارتباط هستند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش شهرستان سامان نیازمند همکاری بیشتر مسئولان و سایر دستگاه‌های اجرایی است، افزود: این همکاری‌ها سبب خواهد شد تا شاهد رشد و بالندگی دانش آموزان و فرزندانمان در این شهرستان خواهد شد.

وی تصریح کرد: با تلاش شبانه‌روزی همکارانمان در سه دوره تحصیلی، توانستیم مشکلات نیروی انسانی آموزش و پرورش این شهرستان را به حداقل برسانیم.

دهقانی با اشاره به نزدیک شدن به یوم الله 13 آبان، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن این روز اظهار داشت: 13 آبان به عنوان یک باور، اعتقاد دینی، انقلابی و روز ملی مبارزه با استکبار است، و این روز مختص به یک قشر خاص نیست، بلکه برای دانش آموزان، کارگران، روحانیان و همه آحاد ملت است.

به گزارش سامانِ بـرتـر، سازماندهی کلیه نیروهای در 3 دوره تحصیلی، بررسی مشکلات آسفالت مسیر هنرستان شهید ذبیحی سامان، احداث آموزشگاه تحصیلی در روستای چم‌چنگ، بررسی موضوع کتابخانه شهید جعفرزاده سامان، ساخت و سازها و تعمیرات‌اساسی در مدارس از مهمترین موضوعات مورد بحث و بررسی در ششمین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان سامان بود.

انتهای پیام/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *