۰

کل اخبار / ورزشی

سری اول مسابقات اسب‌دوانی پاییزه در شهرستان سامان برگزار شد

اکتبر 20, 2017 در 16:42 توسط

همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش، سری اول مسابقات کورس پاییزه اسب‌دوانی استان چهارمحال و بختیاری به میزبانی شهرستان سامان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، مهدی محمدعلیزاده سامانی پیش از ظهر امروز در سری اول مسابقات کورس پاییزه اسب‌دوانی استان چهارمحال و بختیاری که به میزبانی شهرستان سامان برگزار شده بود با بیان اینکه 39 اسب‌سوار به همراه مالکان آنان در محل پیست اسب‌سواری در جاده شهرکرد-سامان برگزار شد، افزود: سری اول این مسابقات صبح جمعه (28 مهر 1396) با شرکت‌کنندگانی از شهرستان‌های سامان، شهرکرد، چالشتر، بروجن، فرخ شهر و هفشجان در این مسابقات شرکت داشتند.

رئیس هیات سوارکاری شهرستان سامان اظهار داشت: در این کورس پاییزه، 39 اسب‌ با نژادهای مختلف از جمله اسب‌های محلی، عرب و تروبرد حضور داشتند.

وی با عنوان اینکه در شهرستان سامان علاقمندان زیادی به مسابقات اسب‌دوانی وجود دارند، تصریح کرد: امید است با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، با چشم‌اندازی کوتاه‌مدت و بلند‌مدت بتوان در عرصه‌های کشوری و حتی جهانی گام برداریم.

محمد علیزاده سامانی خاطرنشان کرد: اگر به این نوع ورزش، به دید و تفکر علمی و صنعتی پرداخته شود، فراتر از آن عشق و علاقه ای که نسبت به ورزش سوارکاری در بین افراد وجود دارد، می توان آن را به سمت در آمدزایی و اشتغال‌زایی پیش برد.

رئیس هیات سوارکاری شهرستان سامان با تاکید بر اینکه ورزش سوارکاری همواره مورد تاکید پیامبر اکرم (ص) بوده است، اظهار داشت: امید است بتوان در جامعه کنونی از این نوع ورزش استقبال چشمگیری در بین علاقمندان در عرصه های ورزشی شود.

به گزارش سامانِ بـرتـر، دومین کورس پاییزه اسب‌دوانی سامان روز جمعه 5 آبان ماه در مجاورت مرغداری صنعتی این شهر (جاده شهرکرد – سامان) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

جهت مشاهده تصاویر بیشتر اینجــا را کلیک کنید

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *