۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

از نخبگان و استعدادهای برتر شهرستان سامان تجلیل می‌شود

اکتبر 18, 2017 در 16:01 توسط

مدیرکل بنیاد نخبگان استان چهارمحال و بختیاری از تجلیل نخبگان و استعدادهای برتر شهرستان سامان در هفته‌های آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، مجتبی بنیادیان پیش از ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی تجلیل از نخبگان و استعدادهای برتر شهرستان سامان، افزود: اجرای این برنامه‌ها در واقع شناسایی افراد نخبه شامل نوجوانان و جوانان این شهرستان است.

وی اظهار داشت: دانش‌آموزان و دانشجویان در اجرای این مراسم تجلیل، متوجه این موضوع خواهند شد که پیشتر در زمانی که این افراد نخبه، بر روی میزها و نیمکت‌های مدرسه می نشستند، هم اکنون به مدارج بالایی دست یافتند و در سطح ملی و استانی نیز حرف‌هایی برای گفتن دارند.

مدیرکل بنیاد نخبگان استان چهارمحال و بختیاری با عنوان اینکه تجلیل از نخبگان و استعدادهای برتر شهرستان سامان می‌تواند نوعی الگوسازی برای نوجوانان و جوانان در جامعه شود، تصریح کرد: این نوع الگوسازی می‌تواند قدمی برای افرادی که تمایل به این عرصه را دارند، افزایش دهد.

بنیادیان خاطرنشان کرد: شهرستان سامان یکی از شهرستان‌هایی است که دارای ظرفیت‌های بالایی در زمینه استعداد نخبگان را داراست و این شهرستان دارای 20 نفر نخبه را در بنیاد نخبگان استان به ثبت رسانده است که این تعداد دانش‌آموزان، دانشجویانی و حتی مخترعینی هستند که در این راستا شناسایی شده‌اند و تحت حمایت بنیاد نخبگان استان قرار دارند که امید است این آمار روز به روز افزایش یابد.

انتهای پیام/

 

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *