۰

کل اخبار / مذهبی

دوازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

اکتبر 17, 2017 در 20:53 توسط

دبیر دوازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان چهارمحال و بختیاری گفت: 150 نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در این جشنواره قرآنی ثبت نام نموده‌اند.

محمدرضا مظاهری امشب در گفت‌وگو با خبرنگار سامانِ بـرتـر با بیان اینکه دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در استان چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد، افزود: این جشنواره با حضور 150 نفر از برگزیدگان قرآنی استان روز پنج شنبه 27 مهرماه جاری از ساعت 9 صبح در مسجد امام حسین(ع) فرهنگیان شهرکرد با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: از زمان انتشار فرخوان برگزاری دوازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان، 150 نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی‌هنری مساجد استان در این جشنواره قرآنی تاکنون اقدام به ثبت نام نموده‌اند.

دبیر دوازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان، در رده‌های سنی 8 تا 15 و همچنین 18 تا 30 سال برگزار شد.

مظاهری یادآور شد: در دوازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان چهارمحال و بختیاری، رشته‌هایی از قبیل قرائت، حفظ‌ کل، حفظ 20 جزء قرآن‌کریم، ترتیل، مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه و صحت قرائت حمد و سوره و همچنین اذکار نماز اجرا خواهند شد.

انتهای پیام/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *