۰

کل اخبار / ورزشی

اجرای 10 عنوان برنامه هفته تربیت بدنی در شهرستان سامان

اکتبر 16, 2017 در 14:59 توسط

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سامان از برگزاری 10 عنوان برنامه، همزمان با هفته تربیت بدنی در این شهرستان خبر داد.

جواد صابریان امـروز در گفت‌وگو با خبرنگار سامانِ بـرتـر با بیان اینکه همزمان با هفته تربیت بدنی 10 عنوان برنامه شاخص در شهرستان سامان برگزار می‌شود، افزود: ورزش نقش کلیدی در تامین سلامت جسمی و روحی افراد جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان دارد.

وی اهمیت هفته تربیت بدنی را در جهت توسعه و گسترش فرهنگ ورزش در میان آحاد مردم از ضروریات جامعه برشمرد و افزود: در این هفته سعی خواهد شد مسابقات ورزشی مطلوبی در این شهرستان برگزار شود و رضایت ورزشکاران در این زمینه جلب شود.

صابریان با عنوان اینکه شهرستان سامان یکی از شهرستان‌های موفق استان چهارمحال و بختیاری در زمینه ورزش می باشد، تصریح کرد: با توجه به فیزیک مناسب ورزشی که در بین نوجوانان و جوانان این شهرستان حاکم است، خوشبختانه درخشش قهرمانان زیادی را در سطح استانی، کشوری و حتی بین المللی شاهد هستیم.

وی به اجرای عنوان برنامه‌های این هفته اشاره کرد و اظهار داشت: در این راستا مسابقات لیفت قدرتی، مسابقات بسکتبال، مسابقات بدمینتون، مسابقات فوتسال آزاد، مسابقات سوارکاری و اسب‌دوانی، مسابقات سطح ادارات، مسابقات پیمایشی توسط هیات‌کوهنوردی و صعودهای ورزشی این شهرستان، برگزاری مسابقات والیبال بانوان بین مدارس، برگزاری مسابقات تیر و کمان قهرمانی و همچنین برگزاری کارگاه آموزشی تغدیه در ورزش توسط هئیت کاراته شهرستان سامان در این هفته اجرایی خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سامان خاطرنشان کرد: زمان اجرای این برنامه‌ها از 27 مهرماه جاری آغاز تا 3 آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *