۰

اجتماعی و فرهنگی / اقتصادی - عمرانی / کل اخبار

بیش از 9 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به شهرستان سامان اختصاص یافت

اکتبر 16, 2017 در 13:28 توسط

فرماندار شهرستان سامان از اختصاص 9 میلیارد و 600 میلیون‌ ریال تسهیلات مشاغل خانگی به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، سعید صالحی اردلی پیش از ظهر امروز در چهارمین نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی در شهرستان سامان با بیان اینکه در راستای طرح اقتصاد مقاومتی حدود 20 میلیارد ریال اعتبار به کمیته امداد امام‌خمینی(ره) اختصاص یافته است، افزود: این اعتبارات صرفاً در جهت ایجاد اشتغال اختصاص داده شده‌اند و تا پایان آبان ماه‌جاری توسط دستگاه‌های متولی و بانک‌های عامل پرداخت خواهند شد.

وی اظهار داشت: 9 میلیارد و 600 میلیون‌ ریال تسهیلات در جهت ایجاد اشتغال مشاغل خانگی به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اختصاص داده شده است که تا پایان سال‌جاری به سرعت جذب خواهد شد.

فرماندار شهرستان سامان با عنوان اینکه تعداد تعهد اشتغال به کار این شهرستان یک‌هزار و 149 نفر می‌باشد، تصریح کرد: با طرح‌هایی که در دستور کارگروه اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال قرار گرفته است، انتظار می‌رود که بتوانیم تا پایان سال‌جاری نسبت به ثبت آن در سامانه رصـد اقدام نمائیم.

صالحی گفتمان‌سازی و اطلاع‌رسانی در این زمینه را بسیار مهم ارزیابی کرد و بیان‌ داشت: با توجه به ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها و شرایط خاص و ویژه‌ای که در شهرستان سامان حاکم است، درخواست متقاضیان در این زمینه افزایش یافته است.

وی افزود: در جهت ایجاد طرح‌های صنعتی و صنایع تبدیلی، تاکنون در برخی از این طرح‌ها پیشرفت‌های فیزیکی مطلوبی حاصل شده است که در صدد هستیم این موارد را به صورت متعدد در نشست‌های کارگروه اقتصاد مقاومتی، مورد بحث‌ و‌ بررسی قرار دهیم.

فرماندار سامان ضمن ابراز امیدواری بر تعداد اشتغالی که قرار است ظرف مدت پایان امسال برای آن تعداد از افراد تعهد به اشتغال در این شهرستان فراهم شود، اظهار داشت: در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، طرح‌های مهمی از جمله دهکده المپیک و سایر طرح‌های کشاورزی به زمینه‌های ایجاد اشتغال اضافه خواهند شد.

صالحی یادآور شد: با رفع موانع تولید این طرح‌ها تا پایان سال‌جاری، امید است بتوان رقم آماری بسیار خوبی را در زمینه فراهم نمودن افراد به اشتغال در شهرستان سامان ایجاد کنیم.

به گزارش سامانِ بـرتـر، چهارمین نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان سامان دز زمینه‌های گردشگری، کشاورزی، صنعت و معدن، خدمات بازرگانی و سایر درخواست‌هایی که به صورت متفرقه به کارگروه‌ها ارائه شده بود، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته شد.

انتهای پیام/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *