۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در سامان

اکتبر 7, 2017 در 12:25 توسط

مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به‌‌مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در شهرستان سامان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، همزمان با هفته نیروی انتظامی مراسم صبحگاه و رژه مشترک نیروهای مسلح صبح امروز به‌‌مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در شهرستان سامان برگزار شد.
این مراسم که با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان سامان برگزار شد، نیروهای مسلح با برگزاری آئین رژه گوشه‌ای از صلابت و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.
در این آئین سعید صالحی اردلی با تبریک هفته نیروی انتظامی به محضر سبز پوشان غیور اظهار داشت: جایگاه و نقش نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای مسلح، حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب و نظام است.

فرماندار شهرستان سامان با بیان اینکه فعالیت‌ها و عملکردهای نیروی‌انتظامی در راستای ارائه خدمات تامین و امنیت در سطح کشور، استان و شهرستان قابل تقدیر است، افزود: نیروی‌انتظامی منشاء خدمات بسیار ارزشمندی در کنار سایر خدمات دیگر و فعالیت‌های انتظامی شبانه روز در هر لحظه آماده پاسخگویی به مسائل  امنیتی و اجتماعی است.

وی اظهار داشت: امروز در سایه وحدت، همدلی و هماهنگی منویات مقام معظم رهبری، وحدت در بین قوای سه گانه با ایجاد آرامش، نظم و امنیت در نظام جمهوری اسلامی ایران حاکم است که همه اینها مرهون رشادت‌ها و شهادت شهدای عزیز در نیروی‌های مسلح، سپاه، بسیج، ارتش و … است.

نماینده عالی دولت در شهرستان سامان با عنوان اینکه توطئه استعمار و اسرائیل در رابطه با نظام جمهوری اسلامی ایران، هر روز برنامه ضد اسلامیت و برنامه خاصی دارند، تصریح کرد: روز به روز گروه‌هایی از قبیل طالبان، داعش، القاعده و تفیک مرزها در بعضی از نقاط منطقه توطئه جدید برای مردم و نظام جمهوری اسلامی به وجود می‌آوردند.

وی ادامه داد: با وجود ملت سرافراز ایران، با هوشیاری و دقت مردم و رهبری حکیمانه، تاکنون در تحت هیچ شرایطی دشمنان کوچکترین حرکتی را نتوانسته‌اند به نظام و دستاوردهای مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران وارد کنند و همه اینها مرهون رشادت‌ها و تلاش‌های نیروی‌های مسلح و نظامی در سراسر کشور است.

انتهای پیام/

جهت مشاهده تصاویر بیشتر اینجـا را کلیک کنید

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *