۰

کل اخبار

خطیب نماز جمعه سامان: شهید حججی پیام استقامت و پایداری را برای جهانیان داشت

سپتامبر 29, 2017 در 15:50 توسط

امام جمعه شهرستان سامان گفت: شهید محسن حججی، پیام استقامت و پایداری را برای تمامی جهانیان داشته و خواهد داشت و این شهید ماندگار به دلیل استقامت و پایداری در برابر تکفیری‌ها و داعشی‌ها در جهان شناخته شد.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اصغر عقیلی امروز در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی روز جمعه در شهرستان سامان ضمن سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت امام حسین (ع)، افزود: قیام امام حسین (ع) و یارانش در راستای احیاء امر به معروف و نهی از منکر دو فریضه متروک و فراموش شده بوده است.

وی اظهار داشت: حضرت حسین‌ابن علی (ع) در میدان جنگ با توجه به حمله های دشمن نماز اول وقت را به جای می آورد.

خطیب نماز جمعه سامان خاطرنشان کرد: شیعیان، یاران و انسان‌های تمام دنیا تا روز قیامت بدانند که امام حسین (ع) نمازش را در جنگ نیز به تاخیر نینداخت و تا زمانی که نماز اول وقت را نخوانیم دروغ و ریا است که می گویم ما عاشق امام حسین (ع) هستیم و کسانی که در نمازشان سستی به خرج می‌دهند، عاشق و محب امام حسین (ع) نیستند.

عقیلی تصریح کرد: با اقامه نماز اول وقت و احیاء امر به معروف و نهی و از منکر ادامه راه امام حسین (ع) باشیم.

امام جمعه سامان در بخش دیگری از خطبه‌ها، در راستای هفته دفاع مقدس و آغاز محرم و تشیع پیکر بی‌سر شهید محسن‌حججی افزود: این شهید والامقام پیام استقامت و پایداری را برای تمامی جهانیان داشته و خواهد داشت و این شهید ماندگار به دلیل استقامت و پایداری در برابر تکفیری‌ها و داعشی‌ها در جهان شناخته شد.

وی با اشاره به اینکه همه می‌گویم پروردگار ما الله است و حججی نیز این کلام را گفت، خاطرنشان کرد: بین ما شهید حججی تفاوت فاحش وجود دارد چرا که شهید حججی هزینه این سخن را که پروردگار من الله است را داد و در برابر دشمنان استقامت و بردباری ورزید.

عقیلی با عنوان اینکه در زمان استقامت، ثبات و ایستادگی صبر و تحمل ملائکه نازل می‌شوند و بر حججی و حججی‌ها، فرشتگان نازل می‌شوند، تصریح کرد: امید است به واسطه خون شهید مظلوم طومار زندگی حرامیان و تکفیری‌ها برچیده شود، چرا که خون شهید حججی معجزه به همراه داشت.

انتهای پیام/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *