۰

اقتصادی - عمرانی / کل اخبار

مجتمع تفریحی ورزشی سامان، مکانی مطلوب برای اردوهای ورزشی است

سپتامبر 25, 2017 در 17:22 توسط

سرمایه گذار بزرگترین مجمومه تفریحی، توریستی و ورزشی کشور در شهرستان سامان گفت: این مجموعه، مکان مطلوبی برای اردوهای ورزشی برای ورزشکاران کشوری و دیگر کشور های خارجی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، حسین بیات امروز در آیین کلنگ زنی بزرگترین مجمومه تفریحی، توریستی و ورزشی کشور در منطقه شوراب کبیر شهرستان سامان با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی استان چهار محال و بختیاری از جمله مدیران در زمینه جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی هستند، افزود: در این زمینه مدیران دستگاه های اجرایی، همکاری خوبی در راستای رفع موانع سرمایه گذاری این پروژه با بنده داشتند.

وی اظهار داشت: این مجتمع تفریحی و ورزشی، زمینه ایجاد اشتغال برای 6 هزار نفر را برای شهرستان و استان به همراه خواهد داشت.

بیات با عنوان اینکه در این مجموعه فرهنگی، توریستی ، ورزشی در قالب توریستی، اقامتی، سلامت، ورزشی و درمانی طراحی شده است، تصریح کرد: این مجموعه، مکان مطلوبی برای اردوهای ورزشی برای ورزشکاران کشوری و دیگر کشور های خارجی خواهد بود.

به گزارش سامانِ بـرتـر، ساخت مجتمع تفریحی، گردشگری و سلامت شهرستان سامان توسط «حسین بیات» سرمایه‌گذار بخش خصوصی احداث خواهد شد که این مکان در شوراب کبیر و در 10 کیلومتری مرکز شهرستان سامان واقع است.

انتهای پیام/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *