۰

اقتصادی - عمرانی / طبیعت و گردشگری / کل اخبار

کلنگ مجتمع‌‌ تفریحی، ورزشی شهرستان سامان به زمین‌زده شد

سپتامبر 25, 2017 در 15:26 توسط

استاندار سابق چهارمحال و بختیاری گفت: با افتتاح فاز اول مجتمع تفریحی، گردشگری و سلامت در شهرستان سامان، زمینه اشتغال 1400 نفر به طور مستقیم و 2500 نفر نیز به صورت غیر مستقیم آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، قاسم سلیمانی‌دشتکی امروز در حاشیه آئین کلنگ‌زنی مجتمع تفریحی، گردشگری و سلامت در منطقه روستای شوراب‌کبیر سامان اظهار کرد: این مجنمع گردشگری با زمینی با متراژ 250 هکتار و در فاز اول در مقیاس بالای 90 هکتار شروع خواهد شد.

استاندار سابق چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این مجتمع تفریحی، گردشگری و سلامت دارای چند مزیت خاص است، افزود: یکی از این مزیت‌ها این است که سرمایه‌گذار این طرح، خصوصی است و این سرمایه گذار بدون استفاده از منابع مالی، حتی زمین احداث این مجتمع را از مستثنیات خریداری نموده است.

وی افزود: این سرمایه‌گذار بدون دریافت تسهیلاتی، اقدام به احداث این مجتمع خواهد نمود که با افتتاح فاز اول این طرح، زمینه اشتغال 1400 نفر به طور مستقیم و 2500 نفر نیز به صورت غیر مستقیم آغاز خواهد شد.

سلیمانی دشتکی با عنوان اینکه فاز اول این طرح ظرف مدت 5 سال به طول خواهد انجامید، تصریح کرد: این پروژه، یکی از پروژه‌های سنگین در این استان به شمار می‌رود و احتمالا ساخت این مجتمع تفریحی سال‌های زیادی زمان خواهد برد.

استاندار سابق چهارمحال و بختیاری بیان داشت: این پروژه یکی از پروژه‌هایی خواهد بود که گردشگران زیادی را به منطقه زیبا و گردشگری سامان جذب خواهد نمود و این مکان می‌تواند محل مناسبی برای تیم‌های ورزشی سایر استان‌ها و شهرستان‌ها و همچنین تیم‌های ملی، تیم‌های المپیک و یا حتی خارج از کشور باشد.

وی با بیان اینکه این مجتمع می‌تواند از نظر سلامت و خانه سالمندان و مواردی که مربوط به بخش روانی و بخش آرامش خانواده‌ها در بهداشت و درمان باشد، در این مکان مستقر شوند که این مهم یک کار بسیار ارزشمندی در این منطقه خواهد بود.

به گزارش سامانِ بـرتـر، ساخت مجتمع تفریحی، گردشگری و سلامت شهرستان سامان توسط «حسین بیات» سرمایه‌گذار بخش خصوصی احداث خواهد شد که این مکان در 10 کیلومتری مرکز شهرستان سامان واقع است.

انتهای پیام/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *