۰

ایثار و شهادت / کل اخبار

فرمانده سپاه سامان: رمز ماندگاری شهداء اخلاص در عمل است

سپتامبر 21, 2017 در 22:53 توسط

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان گفت: شهدا مصداق زنده نگه داشتن راه شهدا و امام است، راه شهدایی که محور زندگی آن‌ها خدا بود و برای خدا کار می‌‌کردند.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، سرهنگ دوم پاسدار مهرداد رحیمی، شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای شهر سامان که همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و آغاز ایام دهه ماه محرم الحرام برگزار شد، با بیان اینکه شهدا مایه افتخار مکتب الهی هستند و کار برای خدا از ویژگی‌های بارزشان بود، افزود: هدف شهدا پیروی از ولایت و دفاع از خاک ایران بود.

وی اظهار داشت: به برکت فرهنگ ایثار و شهادت، انقلاب شکل گرفت به برکت فرهنگ نرم عاشورایی قیام امام حسین (ع) شکل گرفت و این قدرت نرم فرهنگ جهادی و ایثار و شهادت است که جغرافیای مقاومت ایجاد می‌کند.

رحیمی خاطرنشان کرد: پیام نهایی شهدا این است که با هم باشیم و نسل جوان امروز در میدان بزرگ‌تر حضور دارند و این عرصه نیاز به مقاومت دارد و باید در این میدان راه شهدا را فراموش نکنیم چرا که اگر فراموش شود شرمنده شهدا می‌شویم و باید نقشه راه را از رهبرمان و خانواده شهدا و جانبازان بگیریم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان تصریح کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا مصداق زنده نگه داشتن راه شهدا و امام است، راه شهدایی که محور زندگی آن‌ها خدا بود و برای خدا کار می‌‌کردند و اگر کار ما برای رضای خدا باشد از تعریف و تمجید دیگران در کار خود مغرور و از سرزنششان نا امید و مأیوس نمی‌شویم.

به گزارش سامانِ بـرتـر، یادواره شهدای شهر سامان با حضور جمع کثیری از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و بسیجیان شهرستان سامان در خیابان ارشاد شهر سامان و با سخنرانی حمید شیرانی از برادران اهل تسنن که با عنایت اهل بیت (ع) مذهب شیعه را انتخاب کرد؛ همچنین راوی این مراسم حجت الاسلام نادم دعوت شده از مرکز تخصصی سیره شهدا قم و با مداحی مداحال اهل بیت عصمت و طهارت شهر سامان برگزار شد.

انتهای پیام/

 

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *