۰

اجتماعی و فرهنگی / اقتصادی - عمرانی / کل اخبار

پرداخت تسهیلات جهت ایجاد کارگاه‌های فرآوری هلو در شهرستان سامان

سپتامبر 18, 2017 در 21:42 توسط

مدیرکل اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد چهارمحال و بختیاری گفت: بانک مهر اقتصاد چهارمحال و بختیاری این آمادگی را دارد تا تسهیلاتی جهت راه‌اندازی کارگاه‌های فرآوری محصول هلو همچون تولید لواشک را اعطا کند.
به گزارش سامانِ بـرتـر و به نقل از فارس، شهاب زارعی ظهر امروز در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان که در راستای ترویج فرهنگ بانکداری اسلامی صورت گرفت، اظهار کرد: این شهرستان منطقه‌ای است که درصد قابل توجهی از محصول هلو کشور را تولید می‌کند بنابراین وجود کارگاه‌های بسته‌بندی و فرآوری محصولات باغی در آن مشهود است.

وی با اشاره به اینکه 30 درصد تولید هلو باغداران در باغ‌ها تلف شده و دورریز می‌شود، افزود: بانک مهر اقتصاد چهارمحال و بختیاری این آمادگی را دارد تا تسهیلاتی جهت راه‌اندازی کارگاه‌های فرآوری این محصول همچون تولید لواشک را اعطا کند.

مدیرکل اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته و با توجه به اراضی شهرستان سامان که زیر کشت هلو هستند، این شهرستان ظرفیت ایجاد هشت کارگاه تولید لواشک را دارا است.

زارعی در ادامه بیان داشت: بانک مهر اقتصاد چهارمحال و بختیاری آمادگی ارائه تسهیلات اقتصاد مقاومتی به متقاضیان واجد الشرایط ایجاد کارگاه‌های تولید لواشک که به صورت آزاد یا از طریق معرفی سپاه پاسداران اقدام کرده‌اند را دارد.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *